Recenzie (571)
Narcos (2015) (seriál)
Asi nejlepší seriál od Netfixu.
Vyproštění 2 (2023)
Akce skvělá, dlouhé záběry bez střihu. Děj průměrný. Ale je to skvělý akcňák. Na Netflix nadprůměr.
CODA (2021)
Krásný film ve všech směrech. I slzy byly. Malý poklad.
Černé zrcadlo - San Junipero (2016) (epizóda)
Hudba mého mládí a ženská láska a ... Dost dobré.
Černé zrcadlo - Celá tvá minulost (2011) (epizóda)
Noční můra
Černé zrcadlo - Národní hymna (2011) (epizóda)
Velmi drsný začátek seroše.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizóda)
To je panečku trest. Jen je divné (pro mne) ta nadšenost diváků.
Černé zrcadlo - Pád střemhlav (2016) (epizóda)
Smutné a neskutečně aktuální...
Dobrodružstvá Buckaroo Banzaia naprieč 8. dimenziou (1984)
Peachovina na entou.
V jejích rukou (2022)
Velmi silný dokument. Člověk si uvědomí, v jaké žije krásné zemi. A naše dívky a ženy se mají nádherně. A je to tak navýsost dobře.