Recenzie (543)
Al Pacino - pocta za celoživotní dílo (2007) (relácia)
Tony Montana was a Lindsay Lohan of the 80´s :))
Mortal Kombat: Rozdrvenie (1997)
Keď som bol dieťa tak som tieto akčné bezpríbehové sračky miloval :)
Mestečko South Park (1997) (seriál)
"Ta animace je strašná"
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Viac znásilnení som v živote nevidel...Shaymalan rulez!
Olsen Twins: Na to treba dvoch (1995)
Jediný film s týmito mognoloidnými dvojčatami čo sa dá hodnotiť vyšším hodnotením ako odpad! :)
Muži v čiernom 2 (2002)
Tento film presne vysvetlil čo to znamená vykrádanie prvého dielu.Všetky najpodarenejšie fóry z jednotky tu boli na silu pretlačené a celkovo celý príbeh príde ako MiB 1 naruby.
Blade (1998)
Pre mňa jednoznačne najlepšie sfilmovaný komiks, ktorý sa bohužial dočkal pokračovaní...
Hellboy (2004)
V záplave sfilmovaných komixov, ktoré na nás režiséri v poslednej dobre chŕlia častejšie a častejšie, tento určite vyniká, pretože má aj príbeh ! :)
Taká zvláštna rodinka (2001)
Nemám vobec nič proti Wesovi ako režisérovi, úžasné farby, práca s kamerou, herci atď.Lenže ako scenáristu ho vobec nechápem, netuším o čom píše, prečo píše a hlavne pre koho.Z duše neznášam filmy, ktoré nemajú žiadne posolstvo, niajké ambície,komerčný potenciál a ktoré nespĺňajú ani daný žáner(komédia?)....Wesove filmy asi neznášam, teda konkrétne tento kúsok sa ešte zniesť dal, ale neskorší život pod vodou bolo fakt utrpenie.
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Tento seriál chce byť tak strašne cool, vtipný a nabitý pseudo intelektuálnymi hláškami až to pôsobí neuveriteľne neprirodzene, parodicky, fraškovito...bue...hviezdička za Sparks.