Recenzie (543)
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Pri tomto mal Peter Jackson ostať!
Nezvratný osud (2000)
Medzi tínedžerskými vyvražďovačkami jasný top, ale niekedy mi tie záhadne veľavravné pohľady Devona Sawa neskutočne vadili...
Insomnia (2002)
Od filmu kde sa stretli Nolan, Pacino a Williams som čakal ozaj viac.A ako vravieval strýko spidermana, s veľkou mocou prichádza veľká zodpovednosť :)
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
V každom ohľade dokonalé, čo sa týka animácie, hudby, dabingu, samotných pesničiek a samozrejme Burtonovskej bezchybnej atmosféry.V žiadnom filme sa doteraz Tim nevyšantil tak ako tu, toto je 100% Tim Burton se všim všudy :)
Flash Gordon (1980)
Vymakané masky, atmosféra a hlášky, jeden z najlepších „trashov“ osemdesiatich rokov!
Oprávnené vraždy (2008)
Zabudnite na Uwe Bolla, Eda Wooda a podobnú smotánku, prichádza úplne nová vlna režisérskej neschopnosti v podobe Jona Avneta.Režisér, ktorý nedokáže z takto vymakanej zostavy vyťažiť minimálne priemer je v mojich očiach o priečku nižšie ako vyššie spomínaní.Hnus, pol hviezdy za Al Pacina a pol za De Nira.Dúfam, že tento neschopák už nikdy nič nenatočí, nie....prajem mu to.
Pred súmrakom (2004)
Osudovosť až do morku kosti, film ktorý vám v jednej hodinke presne definuje pojem láska.Hardcore porno pre romantikov ;)
V tieni upíra (2000)
Veľmi zvláštny a nesúmerný film.Zo začiatku dychberúce, neskôr pekne atmosférické a ku konci aj na svoju krátku stopáž prekvapivo nudné.
Vykúpenie z väzenia (2008)
Výborne napísane, zahrané a odrežírované, nemám jediný dôvod nedať plný počet.
Maléry pána Šikulku (1999)
Mne sa to náhodou páčilo ;)