Recenzie (543)
Veľká ryba (2003)
Čím menej o tomto filme viete a čím menej sa na neho pripravujete o to viac budete prekvapený, aspoň u mňa to takto fungovalo a to na 100%...najkrajšia, najmilšia a najdojemnejšia rozprávka akú som kedy videl.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Bezkonkurenčne jeden z najlepšie scenáristicky zvládnutých seriálov.Oslní v mnohých prípadoch až dychberúcimi hereckými výkonmi a verím, že toto je štartovný mostík pre veľmi talentovaného Roberta Kneppera, ako tu už niekto napísal, s priam až Pacinovskou charizmou.Prvá séria - 100%, druhá - 98,9% ;)EDIT: tretia séria ledva 20%, na štvrtú už nemám nervy :(
Panelák (2008) (seriál)
Scenár: Andy Kraus, viac písať netreba...
Káva a cigarety (2003)
Absolútna oddychovka, ktorá sa hodí presne ku káve a cigarete.
Collateral (2004)
Nebyť toho hnusného umeloidného vizuálu(značka Mann) mohlo to byť takých 90%.Škoda.
Vtáky v tŕní (1983) (seriál)
Sledovať tento seriál je ako mať 460 minút vtáka v tŕní...
Čas prebudenia (1990)
Jednoznačne ta najkrajšia a zrejme asi aj najdlhšia reklama na život akú poznám, ako tu už niekto spomenul hneď po zhliadnutí filmu jednoducho budete musieť premýšľať nad zmyslom života.De Niro vynikajúci a na moje prekvapenie aj Robin Williams vo vážnej roli.Priečku v mojom top ten si zaslúžil hneď po doznení titulkov :)
Králi bowlingu (1996)
Jedna z najlepších komédií čo poznám! :)
Zastaneš a neprežiješ (2006)
Adrenalínová akčná jednohubka s jediným cieľom: nenudiť! a to za každú cenu.U mňa to zafungovalo bezchybne a na pokračovanie sa už tak tešííím.
Stepfordské paničky (2004)
Prekrásne farby a celá ta atmosféra bezchybného mestečka mi nedovolia inač :)