Recenzie (234)
Nicky Larson: Agent amatér (2018)
Musím přiznat, že jsem se zase jednou od srdce zasmál...
Pan Auťák a templáři (2023)
Jakožto znalec knižní předlohy mohu zodpovědně prohlásit, že je to bohapustá sračka. S knihou to v podstatě nemá zhola nic společného. A protože předloha patří k jedněm z nejlepších dobrodružných knih pro děti, a nic z ní nezůstalo, podle toho to taky dopadlo. Prostě sračka.
Jane (2023) (seriál)
Totálně stupidní zelená agitka.
Veľryba (2022)
Naprosto jsem nepochopil, o čem to mělo být, nebo co jsem jako měl cítit. A raději nebudu rozebírat, co jsem cítil doopravdy. Empatie to ale rozhodně nebyla.
Infinite: Nekoneční (2021)
Teda ten děj je opravdu hodně stupidní, ale akce tam nějaká je, to je fakt. Je tam dokonce muž na křídle letadla, i když je to pochopitelné jenom trapná kopie.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Proč se všichni chovají jako idioti? Že Stranger Things? Jste se snad po*rali? Hm, zvyšuju hodnocení. Sice se furt všichni chovají jako idioti, ale z nějakého nepochopitelného důvodu mám pořád nutkání podívat se na další a další díly.
Před vraždou (2022) (seriál)
Každej se tam chová jako vymaštěnej idiot, a ani ten první případ se zvětšením písma nedává smysl, protože takhle telefon text nezvětšuje, nikdy totiž nerozdělí celé slovo. Nemluvě o platbě jakémusi "násilníkovi", a dotyčná by to posílala jejímu manželovi. Takové hovadině by mohl věřit jedině debil.
Wednesday (2022) (seriál)
Herecký výkon hlavní představitelky musím označit za excelentní, zcela bez legrace. V jejím podání opravdu naprosto bez legrace. ;-)
Spy x Family (2022) (seriál)
Opravdu originální roztomilá rodinka.
Chainsaw Man (2022) (seriál)
Konečně pořádná akce, kde se s tím neserou, a přitom to násilí ani zdaleka není samoúčelné a jenom pro efekt. A dokonce to má hlavu i patu a skvěle našlápnuto na druhou řadu. Předlohu neznám.