Recenzie (234)
Ja, robot (2004)
Škoda že s Asimovem to má pramálo společného.
Svet podľa Daliborka (2017)
Fantastická komedie, něco jako Borat! Naprosto stejný styl. U Borata jsem to napřed nepochopil, až tady u toho mi došla hloubka těch myšlenek! :-D Jenom si nejsem jistý, že to došlo i ostatním. ;-)
Brána bojovníkov (2016)
Děj je sice jednoduchý a silně předvídatelný, nic originálního, ale je to stravitelná oddechovka a místy i lehce vtipná. Má to i poměrně dost dobrou výpravu. A mně osobně docela sedli i hlavní představitelé.
Kung-fu Panda (2011) (seriál)
Neobyčejně povedený seriál, který je vhodný jak pro malé, tak pro velké diváky, a je mnohem inteligentnější, než by se mohlo na první pohled zdát. Je potřeba mu jenom dát trochu prostoru.
Život (2017)
Opět jedna banda debilů převlečená za astronauty, něco jako Prometheus. Hvězdička za výpravu.
Môj život ako pes (1985)
Díval jsem se chvilku a hlavní hrdina mi připadal jako pěkný debil. Ale možná mi něco uniklo.
Sex v meste (1998) (seriál)
Šmankote, tady ale je ženskejch, které snad těm hlavním hrdinkám dokonce závidí! :-P
Sunshine (2007)
Bacha, spoiler. Upřímně řečeno, ten odpalovač bomby se po zjištění, že je na palubě někdo navíc, zachová jako naprostý idiot. Ale zase mě těší, že ten sabotér je náboženský fanatik, což by povaze těch věřících pomatenců odpovídalo. Jinak technicky je to docela pěkné, ale taky trochu nuda. Cca je to tak na 50 %.
Muž v temnote (2016)
Tomu chlapovi se nedalo nefandit... :-)
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Vcelku zajímavý počin, ale simulovat 50 let trvající kosmický let zrychlující až na světelnou rychlost v pozemské gravitaci na lodi jenom tak postavené na zem v hangáru s atmosférou je značně naivní. To by si toho ty "inteligentní mozky" na lodi fakt nevšimli? A jak asi odstartovali? :-)