Recenzie (3 158)
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
FIlm nesplnil me ocekavani, ale cteni Vogonske poezie bylo beztak ukrutne :)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Ano je to sprosté a já sprostou mluvu nerad, ale je to prostě silnější :)
Múmia (1999)
Takova nenarocna zabava.
Constantine (2005)
Po dalším zhlédnutí musím dát maximum.
Mission: Impossible 3 (2006)
Akcni bomba! To nelze poprit. Abrams sice opakuje nektere finty z Alias, ale proc neopakovat to, co funguje.
Jednoducho sexi (2002)
Bylo to tak prastene, az se mi to libilo.
Shrek (2001)
Po dlouhé době opravdu velice zabavna animovana pohadka, spise pro dospele.
Bink v meste (1994)
Naaaahodou roztomila komedie.
Fontána (2006)
Až na druhé zhlédnutí mi došlo, jak geniální film Aronofsky v dnešní náplavě nenápaditých filmů natočil. Měl by být zvěčněn. Obdivuji, jak dokázal vše spojit do jednoho celku. Ale i takový film by nebyl úplný bez úchvatných hereckých výkonů Rachel Weisz a především Hugh Jackmana. Korunou je tak nakonec bezchybná hudba.
Sám doma 2: Stratený v New Yorku (1992)
To tak včera v televizi dávali Sám doma 2 a já si říkal, že zavzpomínám na dětství. Zatímco první díla je klasika a neztrácí glanc i po všech těch letech, u dvojky jsem narazil. Nikdy jsem si totiž neuvědomil, o jak perfektní kopii jde. Hlavní premisu překousnu, na to stojí vše a jedna z mála vtipných chvil nastane právě při procházení banditů domem plným nástrah. Ale strčit sem opět osamělou postavu, které se zprvu Kevin bojí a která mu na konci zachrání život; opakovat scénu s filmem a panáky místo lidí plus spousta nelogických dějových zvratů.... to si teda nenechám líbit. Místo smíchu jsem totiž neustále přemýšlel o marném konání postav a kroutil hlavou ve znamení nesouhlasu.