Posledné recenzie (3 154)
Problém tří těles - Soudný den (2024) (epizóda)
Jeden dobrý nápad s lodí, ale při hlubším zamyšlení poněkud zvláštní. Potřebuju přenosný disk, tak kvůli tomu úplně sešrotuju celou loď? To mám spíš vyšší naději na to, že disk při vší té zkáze zničím, nebo se potopí spolu s lodí. No a na konci máme mimozemšťany, kteří vykecají své plány lidstvu, protože? Proto, aby divák věděl, proč se děje to, co se děje. Proč by jinak civilizace, která čelí zničení, vyzradila svému nepříteli své plány? Protože nedokáže lhát? Ok, proč teda vůbec něco říkat a nenechat si to pro sebe?
Problém tří těles - Náš Pán (2024) (epizóda)
Dobře, takže mimozemská civilizace cestuje na Zemi a chlápek s nimi nějak komunikuje v reálném čase. A z nějakého důvodu jim předčítá pohádky pro děti. A mimozemšťané zjistí, že lidská rasa umí lhát, takže řekne, že se lidí bojí a přeruší spojení. WTF? Aspoň že se celá epizoda odehrávala ve skutečném světě a ne ve videohře, proto nebylo sledování tak ubíjející.
Problém tří těles - Ničitel světů (2024) (epizóda)
Celou dobu jsem se modlil, aby konečně tvůrci zahodili celý ten koncept videohry s cestováním napříč historií a soustředili se na něco jiného. Bohužel je to přesně naopak, takže je to celé strašné utrpení. Bohužel ani závěrečné odhalení, že na Zemi letí mimozemská civilizace, protože její planeta je zničena, mi moc na náladě nepřidalo. Uvědomil jsem si, že můj problém leží ve způsobu, jakým je seriál natočen. Všechno je jaksi ploché, generické, bez duše – generované vesměs počítačem. Části z reálného světa jsou mnohem zajímavější.
Posledný denníček (1)
100 nejlepších filmů podle Variety
1. Psycho
2. The Wizard of Oz
3. The Godfather
4. Citizen Kane
5. Pulp Fiction (za mě nejkontroverznější volba z celého seznamu; Pulp Fiction nepatří ani do první padesátky)
6. Seven Samurai
7. 2001: A Space Odyssey
8. It's a Wonderful Life
9. All About Eve
10. Saving Private Ryan
11. Singin' in the Rain
12. Goodfellas
13. The Rules of the Game
14. Do the Right Thing
15. Sunrise: A Song of Two Humans
16. Casablanca
17. Nashville
18. Persona
19. The Godfather Part II
20. Blue Velvet
21. Gone With the Wind
22. Chinatown
23. The Apartment
24. Tokyo Story
25. Bringing Up Baby
26. The 400 Blows
27. Bonnie and Clyde
28. City Lights
29. Double Indemnity
30. The Empire Strikes Back
31. Network
32. Vertigo
33. 8½
34. Stagecoach
35. The Silence of the Lambs
36. On the Waterfront
37. Annie Hall
38. Lawrence of Arabia
39. Some Like It Hot
40. Fargo
41. The Wild Bunch
42. Moonlight
43. Shoah
44. L'Avventura
45. Titanic
46. Notorious
47. Mean Streets
48. The Piano
49. The Texas Chain Saw Massacre
50. Breathless
51. Apocalypse Now
52. The General
53. In the Mood for Love
54. Mad Max
55. Pather Panchali
56. Rosemary's Baby
57. Brokeback Mountain
58. E.T. the Extra-Terrestrial
59. Vagabond
60. Moulin Rouge!
61. The Passion of Joan of Arc
62. Dazed and Confused
63. Bambi
64. Carrie
65. A Man Escaped
66. Paris Is Burning
67. Bicycle Thieves
68. King Kong (1933)
69. Beau Travail
70. 12 Years a Slave
71. My Best Friend’s Wedding
72. Breaking the Waves
73. Intolerance
74. My Neighbor Totoro
75. Boogie Nights
76. The Tree of Life
77. Goldfinger
78. Jeanne Dielman, 23, quai du Commerce, 1080 Bruxelles
79. Waiting for Guffman
80. Pixote
81. The Dark Knight
82. Parasite
83. Kramer vs. Kramer
84. Pan’s Labyrinth
85. Natural Born Killers
86. Close-Up
87. The Sound of Music
88. Malcolm X
89. Belle de Jour
90. The Shining
91. Scenes From a Marriage
92. Pink Flamingos
93. Le Samouraï
94. Bridesmaids
95. Toy Story
96. A Hard Day’s Night
97. Alien
98. Women on the Verge of a Nervous Breakdown
99. 12 Angry Men
100. The Graduate