Recenzie (21)
Projekt Adam (2022)
Vtipný a pohodový film na nedělní odpoledne. Nenadchne ale vůbec neurazí. Adamové mají velice vtipný a nezbedný jazýček :-)
Lorelei (2020)
Má někdo po 15ti letech ve vězení právo na druhou šanci? Osobně si myslím, že má. Jenom to nepo*rat... Celý snímek jsem sledovala se zatajeným dechem, jak se s tím popere... Uteklo to rychle. Mé srdíčko zaplesalo nad horou drsňáka skrývající ten nejněžnější cit! Pablo Schreiber v úplně jiném světle, a skvěle mu to sedlo. Více takových rolí (teda, né že by se špatně koukalo na svalouše v neprůstřelce a se zbraní v ruce). Pět hvězd protože si to ten film zaslouží!
Unesený (2021)
James McAvoy byl první důvod, proč film vidět. Druhý byl příběh. Únos malého dítěte je asi vděčné téma, ale z tohoto filmu mám rozporuplné pocity. Film byl dobrý, ale čtvrtá hvězda je jen za Jamese. No, určitě film promítnu ještě jednou, a třeba uvidíme...
Střípky ženy (2020)
Z očekávaného nejšťastnějšího dne života se stala noční můra... Otce mi bylo velice líto, matku jsem obdivovala... Ale první půlhodina byla neuvěřitelná! Soulad partnerů byl neskutečný! Záviděníhodné...
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Neuvěřitelně skvělá blbost! Jednoduchý a vtipný. Berou to vážně a nejsou trapný! No, být tam jiné herecké obsazení, tak nevím, ale s Novotným nemůže být nic pod 5*
Hurá do basy (2006)
John Lyshitski a Nelson Biederman IV jsou ti nelepší "trestanci" které kdokoliv kdy viděl!! Jestli se rádi bavíte, musíte to vidět, jinak nepochopíte :-)
Miesto pri mori (2016)
Chci se na něj dívat pořád, ale zároveň ho už nikdy nechci vidět... Film plný bolesti... Minulost je s námi navždy, jen se s ní musíme naučit žít...
Pýcha a predsudok (2005)
Elizabeth a pan Darcy? Věčný příběh... On je pyšný a ona má předsudky?? Opravdu? Láska prolomí všechny bariéry... A Joe Wright, Keira a Matthew nám to předvedli!
Bitka o Sevastopoľ (2015)
Od začátku do konce nevím jestli jsem ráda, že podnikla tuto významnou poctu a zapsala se do dějin. Nevím jestli jsem ráda viděla její trnitou cestu, odhodlání, trápení, štěstí, smutku... Je to příběh plný mnoha emocí... A jsem moc ráda, že ji natočili Rusové... Protože oni to umí, a těším se na další...
Prvý vo vesmíre (2017)
O Americké cestě do vesmíru jsem toho věděla celkem dost, ale o Ruské v podstatě vůbec nic. Proto pro mě tento film byl veliké překvapení... Až do konce jsem držela palce...