Recenzie (213)
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
budař a krajčo předvádí čim by byli, kdyby se nechytli jako umělci.
Saw X (2023)
typickej saw. pár výživných úrazů a smrtí. john kramer je už vyloženě za dobráka.
Hmla (2007)
velmi dramatickej a atmosferickej horor.
Tvrdá hra (1977)
paul newman je hokejovej kapitán a když začne zápas, jeho hráči okamžitě zahodí hokejky rukavice a začnou soupeře mlátit. xDD nějak jim to prochází a žijou životy rockových hvězd.
Ťažko ho zabiť (1990)
nejsegalovatější segalovka
The Joe Rogan Experience (2009) (relácia)
roganův podcast mi ukázal, že svět je plnej fascinujících věcí a že existuje nevyčerpatelný množství témat ke konverzaci.
Pochovaní zaživa (2007)
ježibaba z plakátu přijde až na posledních deset minut. dost pozdě.
Najvyššia spravodlivosť (1993)
hipík idealista jeff přijde mezi zkušený dobrý poldy jako nováček, a místo toho aby se od nich učil, předhazuje jim morálku a levičáckou korektnost.. tenhle přístup v los angeles reálně vyhrál. od tý doby tam mají policajti svázaný ruce a akorát narůstá kriminalita a problémy.
Chvilky (2018)
děje se tam tak málo, že můžete jít klidně vyvenčit psa a o nic nepřijdete.
Vzestup Želv Ninja: Film (2022)
muj oblíbenec casey jones se vrátil, ale už neni drsňák, co mlátí v parku punkáče basebalkou.. v režii netflixu je z něj cíťa a obdivovatel leonarda. jeden moment ho přepere i april oneilová.