Posledné recenzie (47)
Prišla v noci (2023)
Kdybych těch posledních 40 minut neviděl, nic by se nestalo... Po hrozne dlouhé době jssm chtel jsem dát šanci českému filmu... Zase mě to na dliuhou dobu pustilo
Dejiny sveta: Časť druhá (2023) (seriál)
Tohle se fakt nedá, s humorem Mela Brookse to nemá nic spolecnyho, je tam par narazek, kdy mi cuknul koutek, jako treba Knoxville jako Rasputin, nebo parodie na Larryho Davida, ale druhej díl jsem fakt nedokoukal.
Joker (2019)
Tak jsem si to konečně pustil. Nevím přesně, co na tom lidi vidí, ale bylo to dost utahaný a nudný.