Recenzie (722)
Dalva (2022)
Strašné drama o pedofilovi, který zneužíval vlastní dceru. Dcera si navíc myslela, že to je úplně normální.
Čínsky mesiac (1994)
Čekal jsem zajímavější děj. Třičtvrtina filmu je to drama a zbylá část kvalitu filmu moc nezvedne.
10 kroků k lásce (2021)
Slabé zpracování s ne moc pěknými hlavními hrdiny.
První letní sníh (2023)
Dvě hvězdičky jsou za návod, jak upozornit náměsičního, že je náměsiční :-)))
Syn (2022)
Strašné drama, fakt jsem se nudil.
Ako zvery (2022)
Příšerné drama. Film se strašně táhne a děj mě moc nenadchl.
Jej telo (2023)
Sprzněný potenciál zajímavého životopisu. Režisérka by měla zkouknout pár životopisných filmů, aby pochopila, jak se mají natáčet. Film strašně dějově přeskakoval, aniž by se vysvětlilo proč. Zničeho nic byla upoutána na lůžko, i když skok byl alespoň dle záběrů famózní - proč jí netahali z vody, nějak jí nezachraňovali z bazénu? Pak zničeho nic, je prodavačka a o chvíli později už do ní buší nějaký borec. Dále mě tam chyběl vztah s rodinou. Tím koncem to rozhodně nejde zachránit. Zkrátka mě chyběly víc detaily, které by vysvětlovali její kroky...
Sparta (2022)
Ble, ble, ble... Ne film, ale to, co dopouští zákon. Pedofil si chodí po světě a ještě si dál užívá své záliby.
Neha (2022)
Typická Maďarská filmografie = neskutečné drama. Edina je fakt hnusná. Mě se prostě ta ženská kulturistika nelíbí. Každopádně film je i o tom, co vše přináší, aby byl sportovec na špičkové úrovni.
Malé deti (2006)
Pěkný film a za mě správný konec.