Recenzie (723)
Môj otec je šialenec (2012)
Už dlouho jsem se takhle nenasmal. Sranda byla, že jsem se na tento film díval v nemocnici s kolegou, který byl zrovna po operaci slepého střeva. Ten si to moc neužil :-)
Lockout: Útek z MS-1 (2012)
Guy Pearce jako hlavní akční hrdina??? Nápad zajímavý ale provedení slabé.
Stalag 17 (1953)
Nebudu opakovat co už je zde jednou napsáno. 100pro souhlas s uživatelem "golfista". Zasloužený oscar za hlavní roli.
Snehulienka a lovec (2012)
Tento film měl jedinou vadu na kráse, a to že Charlize Theron měla být sněhurka a Kristen Stewart čarodějnice. Bohuže ve filmu to bylo opačně, a proto jsem spíše fandil čarodějnici. Bohužel film je film.
Prometheus (2012)
Capina na entou. Co to jako mělo být?To byl jako pokus pana režiséra o ožívení Vetřelce, nebo něčeho co bylo před slavnou serií. Takové filmy je škoda točit.
Štyri slnká (2012)
Nebyt "upracovaného" guru Karla tak by tento film klesl hodně hluboko.
Baxter (1973)
Šlo poznat, že zde platí české heslo "Kdo nemá R, ztrácí charakter..." :-)
21 Jump Street (2012)
Trochu zklamání. Napěti zde bylo pramálo a největší sranda byla po použití drogy:-)
Okresný prebor - Posledný zápas Pepika Hnátka (2012)
Seriál neznám, ale tento filmeček jsem si nenechal utéct. Úspěch filmu leží rozhodně na bedrách pana Krobota, který exceluje se svým hereckým výkonem jako trenér Pepík Hnátka.
Hamilton: V záujme štátu (2012)
Pro mě zklamání. Kdyby zrušily ty mlčící scény, tak by celková délka filmu byla max.80 min, což by stačilo, pro zvýšení napětí. Tak to bylo pouze čekání a čekání...