Recenzie (227)
La Luna (2011)
to bolo strašne zlaté, také mini potešenie pred big potešením :)
Návrat Temného rytiera (2012)
To bolo proste dokonalé!! Keď sa tam prvýkrát objavil BATMAN, tak to bol hotový filmový orgazmus. Cítila som s Bruceom, boleli ma jeho bolesti, bála som sa toho hoväda s maskou... no niet chyby!
Prvý alebo druhý (2010)
Veľmi príjemné prekvapenie :) Milý a inteligentný humor, skvelé hlášky, nič ma nerušilo, nič nevadilo, len som sa skvele zabavila... príklad na nažhavenie :) "Když já bych pro tebe umřela." "No, to je snad trochu moc. Stačí, když ti bude jenom špatně."
Život je raz taký (2010)
Predvídateľý, ale veľmi milý film na nedeľný oddych :) Mala Sophie bola strašne zlatá :)
Nečakaná láska (2008)
Klišé a gýč... 2* dávam za krásny dom na pobreží, za prímorskú oslavu a za peknú hudbu. Zvyšok... Diane mi bola hrozne nesympatická.. možno to bolo spôsobené trošku aj tým dabingom.... Richard mi už poriadne leze na nervy, na milostnú scénu som sa nemohla pozerať, taký mi je odporný. Všetko tak strašne predvídateľné, neoriginálne, už to tu bolo a zas bude. Veta: "Vy jste mi vrátila mého otce. Spasila ste ho.", tak tá ma dostala... aj to o tom dychu, že on cíti jej dych a ona jeho, keď píše list... prvé čo ma napadlo, že im muselo riadne raziť z tlamičiek. No čo už... život po štyridsiatke sa nekončí... a ani po tomto filme.
Mŕtve dievča (2006)
Niektoré chvíle ma fakt chytili za srdce. Rose Byrne je tak melancholicky krásna... pri jej príbehu som toho cítila najviac...
Camilla (2008)
Ujo režisér musel byť na akých dobrých práškoch, aj ja chcem :D Zázračný "nesmrteľný" film, kde prší ryža a na druhej strane sa budete prevážať na modrých kobylkách. No ne asi.
Dedication (2007)
Ja som Henry...
Žena v čiernom (2012)
Kriste pane, zaryté nechty v ksichte, sravý pocit a slzy strachu cestou domov... Díky, Harry :)
Nevinní (2011) (seriál)
No toto je strašné... tie dialógy a "herecké výkony"... fuj...