Recenzie (227)
Kašlem na lásku (2003)
Renée Zellweger je fakt strašne škaredá žena... A Ewan McGregor je fakt strašne sexy muž...
Kosti (2005) (seriál)
Zbožňujem tú ženskú... presný opak mňa a to jej trošku závidím :)
Muži v nádeji (2011)
viď. Tetsuo.... 100% súhlas
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Krásne roky s HP končia a ja som úplne vyžmýkaná, do poslednej kvapky. Nechávala som si svoj jediný komentár na túto chvíľu, kedy sa všetko končí. Tento príbeh je pre mňa srdcová záležitosť. Dostalo ma to, plakala som, smiala som sa, cítila som s nimi všetkými 7 knihami a 8 filmami. Špeciálne ďakujem pani R. za jeden z najkrajších ľúbostných príbehov, ktorý bol odhalený v jednej kapitole a ktorý nedokázala pani M. prekonať ani v 4 knihách :P Boli ste všetci úžasní a ja Vám ďakujem za krásne vyrastanie/dospievanie/starnutie. Túto melanchóliu budem cítiť ešte asi dlho.... a všetci mudrlanti, ktorí sa snažíte byť "iní" hodnotením a komentármi...avada kedavra!
Show Billa Cosbyho (1984) (seriál)
Pána a pani Huxteblovcov proste milujem, ich humor, riešenie situácií, pohodu... Sledovanie tohto seriálu na mňa pôsobí veľmi príjemne, ukľudňujúco, taký seriálový Lexaurin :)
Burlesque (2010)
ach bože, na čo som sa to zase dala? Film, čo sa snaží napodobniť Moulin Rouge, Chicago, Coyote Ugly a kto vie, čo ešte, a pritom na to ani zďaleka nemá. spoiler... Neznášam tie WTF scény, keď sa holčička prisťahuje do nového bytu a prvé, čo urobí je, že vybalí starú fotku v obitom ráme svojej stratenej/mŕtvej mamky/babky/dedka/strýka/kamošky/psíka a potom si ide schovať svoje ťažko našetrené peniažky do mrazničky/hajzlu/obalu od tampónov... samozrejme ju hneď druhý deň okradnú a tie úspory nájdu, děvenka nevie čo od rozkoše a tak klope na dvere svojmu "veľmi dobrému" priateľovi, ktorého pozná pol dňa... Odporná hudba, odporné "herecké" výkony, odporná kamera, odporná Ch. Aguilera... odporný film! ble...
The Yellow Handkerchief (2008)
Tento film ma nesmierne potešil. Srší z neho láska cez všetky kontinenty. Pomaly plynúci dej, gradujúci pocit naplnenia... a mám rada trtkov...
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
viz. komentár Enšpígl... Dokonale vyjadril moje pocity. Ešte stále sa mi zviera žalúdok a vlhnú oči...
William a Kate: Kráľovský príbeh lásky (2011) (TV film)
děs-běs, hrôza.... horších hercov už nemohli vybrať? Aj bez toho už mám zlú náladu
Šaráda (1963)
Toto je asi môj prvý film s Audrey, z ktorého som nebola na sračky