Recenzie (953)
Radikální metoda (2023)
Zbytečně dlouhé, naivní, příšerný dabing. Lepší 2*.
Lieta v tom (2023)
Vtipné to moc není, místy to hraničí s trapností a chemie mezi Hádkem a Svarinskou vůbec nefunguje. Pokud je to remake nějaké maďarského filmu, nerozumím proč zrovna takovou trapárnu musí přetáčet.
Striedavka (2022)
Nevtipná až trapná komedie. Ztráta času.
Cimrmani zblízka (2024) (TV film)
Průměrný dokument o dokonalém divadle. Nic moc nového se nedozvíte, ale pro fanoušky je to příjemné pokoukání.
Prázdniny s Broučkem (2024)
Letní pohodová komedie s jednoduchým příběhem, která by klidně mohla být delší. Solidně jsem se bavil.
Most (2011) (seriál)
Seriál mě velmi bavil a to hlavně díky neortodoxní hlavní postavě a kvalitnímu českému dabingu. Policejní logika ale místy dost pokulhává, některé postavy a jejich příběhy zbytečné. Celkově kvalitní seriál, který si ve všech sériích drží kvalitu. Za mě na pomezí 3-4 hvězd - 70%.
Most - Season 4 (2018) (séria)
Hodně předvídatelné, kdy už od prvního dílu tušíte, kdo je kdo.
Krotitelia duchov: Mrazivá hrozba (2024)
Nejsem zklamaný a to je hlavní. Nostalgická linka funguje, stejně tak humor a Marshmallow Men :-). Klidně by to mohlo být o trochu kratší, je zde i dost omáčky okolo, hlavně co se týká rodinných vztahů.
Most - Season 3 (2015) (séria)
Nový parťák skvělej. Scénář ale opět nedotaženej - spousta zbytečný dějových linek, povinně zakomponovaný LGBT, motivace vraha absurdní, stejně tak Sagy matka. No a policejní práce a vyšetřovací metody dost mimo.
Tancuj Matylda (2023)
Nebavilo mě to. Scénář povrchní, předvídatelný podle klasické osnovy a zbytečně dlouhé. Místní hodnocení moc nechápu.