Posledné recenzie (561)
Aquaman a stratené kráľovstvo (2023)
Film, ktory je o dve triedy horsi ako prvy diel. Udel, ktory postihne vacsinu filmov :-( az je to smutne, ze to takto dopadlo. Zjavne v nas chcu pochovat vsetko videne v ramci DCU, aby sme nove DCU nespajali s tym starym. Chaby pribeh, strasna vyprava a efekty roznych kvalit, postavy vo vyvoji zastali alebo “zomreli”, neuveritelne smiesna zaporna postava… 2 hviezdicky za nostalgiu po prvom diely a za svizne tempo,tak to clovek zvladne dopozerat.
Avatar: Legenda o Aangovi (2024) (seriál)
Konecne serial, ktory sa Netflixu podaril. Som prijemne prekvapeny,ze uroven serialu moc nekolise. Kochame sa krasnymi sceneriami, vyborna vyprava a “vyrovnane” postavy. Po mega dlhej dobe super fantasy serial.
Mission: Impossible Odplata - Prvá časť (2023)
Je to typicky Mission s trochu vlacnejsim rozpravanim a bez novych speci napadov. Trochu zrecyklovane seba sama, ale stale je to kvalitne a posuva pribeh dalej. Tesim na finale. :-)