Posledné recenzie (14)
V pasci (2005)
tak tenhle film me prikoval k zidli a jeste ted to rozdychavam.. vyborne podane herecke vykony, jake jsem uz dlouho nevidel (predevsim patrick wilson je ohromujici!, ale ellen page si taky zaslouzi obdiv) jenom okorenuji celkovou drsnou atmosferu 4/5 filmu, kterou podkresluji misty dlouhe zabery bez strihu... pribeh sam o sobe je tak jednoduchy, az je skvely a dokazuje nam, ze - jak uz tady padlo - skvely snimek lze udelat se dvema herci, jednim barakem a bez potoku krve v detailnich zaberech... napeti az do posledni chvile! 5* jednoznacne!
Ragtime (1981)
Evidentne nekdo necetl Doctorowovu knihu, podle ktere byl film natocen. Ve filmu (a v podstate stejne tak i ve knize) se stavi na trech zakladnich dejovych liniich, ktere se vzajemne prolinaji a na prvni pohled spolu prilis nesouvisi, opak je ale pravdou. Vzdy je lepsi precist si knihu, pak film. 5* nedavam prave kvuli jiz zminovanemu minimu hudby... ktera by se zvlaste k tomuto snimku (uz podle jeho nazvu) obzvlaste hodila. S nominacemi na Oskary taky souhlasim, v tomto pripade jsou na miste. Pozn.: film se neodehrava ve 20. letech minuleho stoleti, ale na jeho pocatku a v nasledujicich letech az do 1. SV.
Slnečný štát alebo hrdinovia robotníckej triedy (2005)
Film je realistický, až příliš realistický. A realita není to jediné, co se mi na filmu líbí. Je to taky prostředí, ve kterém byl natočen. Konečně není hlavním dějištěm Praha, ale moje blízká Ostrava. Herecké výkony odpovídají, až na výjimky, očekávání - mému očekávání. Zvláště výkon Igora Bareše mě překvapil, pozitivně. Jeden z lepších snímků české produkce poslední doby...