Obľúbené filmy (10)
Zrkadlá (2008)
Parádní krvák od mistra řezníka jak bývá přezdíván Alexandre Aja. Tenhle režisér opravdu umí a Zrcadla jsou podle nás jeho nejlepší počin. Atmosféra pracuje jak má a efekty jsou přímo skvělé. Film šlape jak má a jediné, co se malinko nepovedlo byl konec. Pořád ale fajnová podívaná.
Nenávisť (2004)
Lehce underrated horor a pravděpodobně nejlepší z série Nenávist (ala jeden film pořád dokola, sem tam nějaká změna). Ju-on čistě v japonském podání mi moc nesedly a byť jsou červený tak tohle je pro mě top strop. Asi nejlépe natočené, scenaristicky zmáklé a když přihlédnu k roku vydání tak i efektně průměrné. Dost času je věnováno lekačkám a závěr (dům v plamenech) je zvládnut asi nejlépe ze všech dílů. 90%
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Obchodík hrôzy (1986)
Když jsem tento kousek našel a ukázal ho své drahé polovičce, moc jsem se na něj těšil. Trailer vypadal skvěle a film se ještě lepší. Skvělé skloubení muzikálu, trošky hororu a skvělého scénáře dal vzniknout něčemu úžasnému. Film má nějaké mouchy, ale vzhledem k tomu, že se točil v osmdesátých létech, tak se dají odpustit. Za mě perfektní počin, který má blízko pěti hvězdičkám.
Sharknado 2 (2014)
Poseidon Rex (2013)
Bláznivá komédia (1990)
Byl jednou jeden polda (1995)
Ako ukradnúť Dagmaru (2001)
Vašek Hruška jakožto parodie agenta 007 v podání Jardy Sypala mě bavila taky. Role přímo na tělo a zahraná dobře, nějaké mušky se vždy najdou, ale pro mě příjemná podívaná. 8. nejhorší film? Rozhodně ne