Recenzie (168)
Temné patro (2008)
Původně jsem chtěl dát tři hvězdičky, ale po spackaném konci filmu,kdy jsem apsoltně ztratil děj fimu a nevěděl co je pravda a co sen, dávám dvě. Mohlo jít o dobrý horůrek, začátek byl slibný ale....
Deň, keď sa zastavila Zem (2008)
Spokojenost, vydržel jsem u filmu sedět aniž bych se vrtěl, Kean Reeves vypadal jako mimozemšťan, ministryni bych nejraději nakopal....:) jenom ten závěr filmu, těch nanokobylek čico-to bylo mělo být podstatně více a po celém světě, aby to sežralo i nenapravitelné zfanatizované teroristy......ale jinak dávám slabší 4
Toxický mstitel 2 (1989)
zábavnější snad jen dokáže být Chuck Noris, pokud to neberete vážně, tak je to supr zábava a tím myslím všechny pokračování.
Aljaška (1996)
Průměrný film s překrásnýma záběry přírody, já se docela kochal a ten méďa :)
Stratení vo vesmíre (1998)
Docela slušné scifi se skvělými efekty, škoda jen že nejde o pilotní film seriálu, pak bych dal 4hvězdičky a těšil se na pokračování, takhle to má dost "uťatý konec" proto za tři.
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Bondovky mám rád a dost se těšil na nový nářez, který se podle mého ale nekonal. Přes 200 milionů dolarů je fuč a já je tam neviděl, že by všechno padlo na komparz?? Podle mně se jedná o kvalitní krimi se spoustou keců a sem tam dobrou akcí, ale na bonda jetam toho málo, doufám, že příště to bude lepší. Silnější tři hvězdy. A kde se sákryš Bond naučil tak létat???
Bobule (2008)
Pěkná pohodová letní komedie, kterou jsem zrovna shlédl a venku se chumelí a je tam minimálně metr sněhu. Hádek hraje v pohodě, Kamča je sexy, pěkná příroda a hodně vína. Hned po skončení filmu jsem sedl do auta a jel si koupit kvalitní vínečko, mlask. Každopádně doporučuji!!!
30 dní dlhá noc (2007)
Dost dobrý filmeček, který byl dlouho utajovaný než šel do kin. A teď stále nemůžu pochopit, proč ještě stále nevyšel na DVD. Nebo, že by to bylo natočené podle skutečné události ?? :))