Recenzie (131)
Dáma vo vode (2006)
jedna hviezdicka ani vlastne neviem za co...shyamalan vo veku 36 rokov zdementel
Shortbus (2006)
no toho obrazu bola skoda,tych spevavych orgii az privela ale pocit samoty vykresleny do dokonalosti...nic pre slabe zaludky,shortbus si nevybera hadze vam to vsetko ako to je.
Vzpomínky na lásku (2004)
Ked si raz pozriete Koreu,nic uz nebude ako predtym...tento film bol neskutocne krasny..mozete ho pozerat stale dookola a nikdy nebude niecim menej.
Nebezpečná známost (2005)
uplne perfektne natoceny thriller...az do poslednej chvile netusite,o co mu ide,posledny zaber dviha zaludok.
Drsňák (2001)
toto ma velmi sokovalo...rozhodne to nie je moj prvy film od kim kim ki-duka ale sposob, akym temu spracoval bol pre mna brutalnejsi,nez bohapuste haciky v jeho ostrove.
Čas (2006)
ludia su strasne blbi.citit sa ako kvapka v mori vobec nie je tazke,ide o to,ako sa s tym vyrovname.stoji za to priblizit sa inym za cenu popretia sameho seba?
Večný svit nepoškvrnenej mysle (2004)
my ludia chodime v kruhoch...vzdy sa dostaneme tam odkial sme prisli aj ked si to nechceme pametat.
Slon (2003)
elephant dokaze zasiahnut len v jednom ale dost podstatnom bode, a to v jadre vasej ludskosti.velku cast filmu sa zoznamujete s postavami,chodite s nimi a zazivate beznost ich zivota,dokonca ich zacinate mat radi.potom pridu dvaja chalani a vsetkych vam postrielaju pred ocami, ako keby to bolo to najprirodzenejsie,co mozu urobit.necakat to je zo strany divaka asi dost naivne,ale nic to nemeni na fakte,ze ked sa to stane,zacne rozmyslat,kam sme to az dosli.
Taká zvláštna rodinka (2001)
no tak toto proste milujem....cervena adidas sustakova suprava hocikde sa pohnete?preco nie...
Zápisník hviezdnej oblohy (1999)
na ten film spominam este po rokoch...krasne vykreslenie sesterskeho vztahu,individuality kazdej jednej a aj toho ako su napriek tomu na sebe zavisle...