Recenzie (222)
Snoopy (2014) (seriál)
Obcas se pobavite, ale neni to nic moc. To je lepsi snoopy in space. Za me 86,3%
Veselá farma (2007) (seriál)
Výborné zpracování němého humoru v animované postavičky. Bavíte se i u posledních sérií. Tento seriál mne v životě neomrzí. 90%
O dvanástich mesiačikoch (2012) (TV film)
Vzdycky sem se na Vanoce tesil na 2 pohadky. Na mrazika a na tohle. Za me 75,4%
The Amazing Adventures of Morph (1980) (seriál)
Tak tenhle serial mam hodne rad. A vlastne tenhle rok bude mit 40. vyroci! Gratuluju! Za me 98,6%
Plavčík a Vratko (1981)
Zajimava pohadka, na kterou jen tak nenarazite. Za me nic moc extra a 76,8%
Přesný jako smrt (1983)
Skvelej film. Kratka komedie jak se patri se vsema gradama. Za me 97,5%
Spider-Plant Man (2005) (TV film)
Dost lidi tu rika, ze to bylo hrozny, ale me se to libilo. Pobavilo me to natolik, ze sem si to pak pustil jeste dvakrat. Za me 79,3% a doporuceni.
Návrat do budúcnosti (1985)
Myslim ze hodnotu 46. Nejlepsiho filmu si to rozhodne zaslouzi. Me se film libil a to nejenom proto, ze se my libej filmy z 80s jako Krotitele duchu a tak. Urcite doporucuju. Za me 98,6%
Happy End (1967)
Asi dost originalni tema. Nic proti nemam. Je to sranda a doporucuju. Za me 95,3%
Tajný život maznáčikov 2 (2019)
Ten nejlepsi film to nebyla a asi i jednicka byla lepsi. Nak moc me to nenadchlo, to ale neznamena ze se to nevude libit vam. Extra nedoporucuju, ale proc by ne. Za me teda 46,8%