Recenzie (222)
A Grand Night In: The Story of Aardman (2015)
Skvelej dokument, kde se dozvite podrobnosti o tom nejlepsim studiu pod Sluncem a to o Aardmanu. Me samotnyho tenhle dokument inspiroval k tomu abych se castejs venoval animaci. Za me 98,4%
UglyDolls (2019)
Nic moc, ale slo to. Za me 64,1%
Willy Wonka a továreň na čokoládu (1971)
Sice ten song "Umpa Lupma Dumpady Doo" byl skvelej, ale film me nak moc nezaujal. Asi sem si moc zvyk na tu novejsi verzi. Za me 85,2%
Čarodejnice (1990)
No, nic moc, ale dokoukat to slo. Za me 63,1%
Velké dobrodružství Čtyřlístku (2019)
U filmů o Čtyřlístku člověk
Pračlovek (2018)
Animace skvela, napad dobrej a sledovani bezvadny. Ja tomu muzu vytknout jenom to ze to bylo vsrchno o fotbalu, ale to taky nikomu nevadi, takze za me 74,1%
Wallace a Gromit: Cesta na Měsíc (1989)
Můj nejoblíbenější snímek nejen s Wallacem & Gromitem, ale i od Aardmanu samotného. Aardman má všechno výborné, ale, co je první, bývá nejlepší. 100%
Grand restaurant pána Septima (1966)
Jasne ze to neni uplne nej film od Funese ale neni taky nejhorsi. Za me 75,2%
Plonsters (1987) (seriál)
Tohle byl zacatek plonsters takze by to melo bejt lepsi. Jenze kdyz si tam ten oranzovej furt prohrabava vlasy a nedela skoro nic vtipnyho tak uz to neni zas takova pecka. Klidne se kouknete, ale kdyz se nekouknete nic tim neztratite. Za me 62,6%
Formeláci se vrací (1999)
Tenhle serial sem hrozne zral kdyz sem byl malej a ted se na nej taky obcas rad podivam. Za me 86,2%