Recenzie (72)
Ženatý so záväzkami (1987) (seriál)
Je to s prominutím "hovadina", ale je skvělá, vtipné hlášky a dialogy jsou nezapomenutelné...
Lolita (1997)
Většinou, když si přečtu knihu, film se mi nelíbí...Lyne je perfektní režisér a tento sním natočil brilantně. Výborné herecké výkony všech třech hlavních postav. Mladičká Dominique zahrála Lolitu naprosto dokonale.
Kruh (2002)
...jen chvílemi mi neběhal mráz po zádech...působivé
Vrchní, prchni! (1980)
Jeden z povedených českých filmů.
Liga výnimočných (2003)
Mě osobně to tedy nijak nenatchlo...
Kolja (1996)
Je to první česklý film, u kterého jsem brečela. přiznejme si život je o vztazích a tento film je o životě.
Nemocnice na kraji města po dvaceti letech (2003) (seriál)
Dvacet let je tu poznat - jiný režisér, jiný scénárista...a najednou je nemocnice uplně něco jiného než bývala....
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Nezapomenutelné hlášky, dokonalý námět...prostě jeden z těch povedených českých filmů...
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Kupodivu se mi to líbilo, nepostrádá to vtip, jsou zde perfektní vizuální efekty...Johny Depp byl dokonalý...
Huff - Pilot (2004) (epizóda)
V celku zajímavý seriál o psychiatrovi, který možná sám potřebuje pomoc.