Recenzie (72)
Druhá alebo prvá (1998)
Ačkoli je to obyčejnej "cajdák", "doják", .... nazvěte si to, jak chcete, tak mně při konci tečou slzy, a to jsem to viděla nejmíň 3x, prostě se nějak neovládam... pro mě to hezkej film je...
Madisonské mosty (1995)
Kolikrát neriskujeme a po určité době toho litujeme?
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Tentokrát z pěti hvězdiček musím slevit, ve srovnání s nejlepším dílem - Vězeň z Azkabanu, je to spíš průměr.... tentokrát se to s knihou nedá srovnat, hodně scén tu vůbec neni, nebo se knize moc nepodobají... jde to z kopce, snad bude Fénixův řád lepší...
Desať minút života (2005)
.. trapné herecké výkony spolu s příšernou kamerou... no za tu jednu * stojí aspoň mé oblíbené téma - cestování v čase
Paparazzi (2004)
Herecké výkony nestály za moc, příběh sám o sobě tak za 3 *, ale jeho provedení - hrůza...
Román pre ženy (2004)
Pro toho, kdo nečetl knihu, to asi nebude špatné, ale pro ty, co to mají v knižní podobě za sebou - film neni ani z třetiny tak dobrý jako knížka.... *** si zaslouží Stašová, Vašut, Donutil.. no a hlavní hrdinka taky... jinak si myslim, že by to mohlo být i lepší - o dost
Hra na skrývačku (2005)
.... no film sice svým koncem překvapí, ale určtitě ne mile....
Pravdivá romanca (1993)
Škoda, že jsem se z rozhovoru Walkena a Hoppera nedozvěděla na jakých 20 věcí si ženská musí dát pozor, když lže.... + výborná hudba od Zimmera
Zvieracia kazajka (2005)
Ačkoli se mi THE JACKET líbil, mám z něj rozporuplný pocit.... určitě je to film, který stojí za zhlédnutí, téma je zajímavé, ale asi ho stačí vidět opravdu jen jednou.
Dôstojník a gentleman (1982)
3 a půl * nejlepší tam byl určitě seržant v podání Luise Gossetta - alespoň ten se mi vryl do paměti... jinak je to lepší průměr... s jedním hitem a vycházející star - Gerem....myslím, že námět a scénář jsou dobře napsaný...ale něco vylepšit by určitě šlo....