Recenzie (450)
Vtáky noci a fantastický prerod jednej Harley Quinn (2020)
Trapna, nudna hovadina.
Bad Boys navždy (2020)
Ani par vtipnych momentov tuto sracku nezachrani.
Americký zločin (2007)
Velmi silny pribeh, ale velmi slaba interpretacia.
Terminátor: Temný osud (2019)
Ta to jaaaka pitchovina?!!!!!??? Humus.
Nevesta na zabitie (2019)
Miestami podarene, miestami totalna debilina.
To Kapitola 2 (2019)
Vydrzal som 2 hodiny, dalej som uz tuto sracku nevladal dopozerat.
Brutálna Nikita (1990)
Spatne prehodnocujem - je to blud. Uplne nelogicke spravanie sa predstavitelov. No a skoda, ze vacsi priestor nedostal Viktor - cistic.
Rambo: Posledná krv (2019)
Az na par nelogickych blbosti je to masaker. Taka oddychovka. A dalsich 15 minut naviac by mu neuskodilo.
Ad Astra (2019)
Este vacsia nelogicka, nerealna blbost ako Gravitacia.
Irčan (2019)
Noo sklamany som.Potencial velky, ale natiahnute jak spageta. Slaby naznak napatia a niiiic.