Recenzie (450)
Čierna ovca rodiny (2008)
Slabe, ale dopozeral som to do konca.
Mladé víno (1986)
Celkom som sa pobavil.
Krvavá hranica (2008)
Slabe.
Zbytečná krutost (1984)
Taka ista pitchovina ako Fargo.
Adela ešte nevečerala (1978)
Zaujimavost: Masozrava rastlina Adela nebola vo filme podopierana. Bola to skutocna rastlina, avsak samozrejme nie masozrava. Jeden odbornik z vysokej skoly bol poziadany, aby sa staral o rastlinu pocas filmovania.
Vykúpenie z väzenia (2008)
Celkom napinave. Ale Val ma malo priestoru.
V zajatí rýchlosti (2005)
Velmi pekny film. Fajf stars.
Svatba jako řemen (1967)
Povodne som dal iba 3*, ale ked som to dopozeral, zasluzi si to 4*.
Polnočný beh (1988)
Trosku pritiahnute za vlasy, ale pacilo sa mi to a bavil som sa pri tom.
Jánošík I., II. (1963)
Jednoznacne najlepsi Janosik. A k tomu plejada slovenskych hercov. Super.