Recenzie (109)
BANGER. (2022)
Já nedělám piss, já dělám diss!
Mladí zabijaci (2018)
For the lolz!
Dark (2017) (seriál)
Pokud vám Predestination přišel jako totální mindfuck (mně ano), po 3 řadách seriálu Dark už vám v hlavě žádný mozek nezbude.
Nebezpečné pokušenie (2015)
Keanu likes this post!
Bedári (2018) (seriál)
Velmi dobré, ale proč je, proboha, Javert černej?! :-D
Spotlight (2015)
Jen 3? Neberte mě špatně, film je kvalitní a téma téměř až moc silné, ale prostě jsem celou dobu čekal na nějakou přímou konfrontaci s těmi děti znásilňujícími knězi a ono k ní nedošlo.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
James Wan musel být zcela určitě sjetej jako gumy starý škodovky když do Rychle a zběsile nacpal takovouhle sentimentalitu a spoustu dalších blbostí, které ani nemá cenu vypisovat.
Divočina (2014)
Flashbacky sice vyloženě nenudily, ale nebýt jich, šel bych určitě výš.
Katka (2009)
"jsem ti řek ty debilito, že musím jít do týmobajlu, aby mi to vodmrdali"
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizóda)
Forma není vůbec špatná, ale ten obsah....