Recenzie (45)
Gentlemani (2024) (seriál)
Po prvnim dilu jsem si chrochtal. Pak az na nekolik malych vyjimek je to nuda, nuda a odflaknuty posledni dil a konec vubec. Hlavni roli mel dostat Vinnie Jones a ne naprosto plochy Theo James.
After the Flood (2024) (seriál)
Herecke vykony katasrofa. Kamera strasna. Uff. 10 minut prvniho dilu s otevrenou pusou, co to proboha sleduju.
Plnej kotel (2024) (relácia)
Stalo se naprostou jistotou, ze kdyz se do neceho pusti zamindrakovany a arogantni Suchanek, vznikne z toho naprosto zbytecna fraska.
Marvels (2023)
Strasna blbina, co diky Iman Vellani pusobi jako parodie na jinak toporne Marvelovky. Kdyz uz nic, tak se clovek aspon dost nasmeje.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Zacalo to slibne, ale behem nekolika malo minut se ukazalo, ze obsazeni je velice slabe, vyprava chaoticka a pribeh bezpohlavni. Jestli nekdy vznikne dvojka, tak nejspis jen jako nutnost. Mozna by filmu prospel jiny reziser.. a taky film znovu sestrihat.
Loki (2021) (seriál)
Naprosto zpicena druha serie.
Doom Patrol (2019) (seriál)
Po totlane tupe 3. serii a naprostem zmaru po prvni pulce 4. rady,... doufam, ze dalsi rada uz nebude.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Nesla by Smetana vymenit za Babicu?
Snafu: V háji jako obvykle (2023)
Prvnich 40 minut je katastrofa. Pak sice nastane zlom a da se i slusne zasmat, ale celkovy dojem z filmu je i presto spatny. CGi hodne toy, v nekolika castech filmu jako by chybi sceny, dialogy klasicky Chanovske - hloupe a mnohdy neschopne se popasovat s anglictinou, dej tupy bez kontextu.
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizóda)
Pribeh z Ceske rep. je vizualne komicky, ale zabil to nasledne Dr. Babis. :DD