Recenzie (45)
Westworld (2016) (seriál)
Po 4. epizode prvni serie jsem to utl. Popravde, utl bych to uz po druhe, ale vzhledem k tomu, ze to bylo dabovane, vydrzel jsem 4. Otresna nuda, sledovat repetitivni sceny nekolik dilu stale dokola. Chapu, ze je to pro vyvoj serialu dulezite,.. a dalo by se to i prekousnout, kdyby dil mel stopaz o pulku min, nez ma.
Whiskey Cavalier (2019) (seriál)
Hory ve Vidni? Vlak ceskych drah, ktery jede z Beloruska do Francie? ..tolik failu, spatne obsazeni, otresny scenar, otresny napad.... a kvuli tomuhle odesla Lauren z Walking Dead, vazne?! Uplne zbytecny zabijak casu. Dva dily,.. dal uz nemam silu, ani kvuli Lauren...
Section Zero: Sekce Nula (2016) (seriál)
Jedna *, a to za hezky hanbaty holky.
Talk show Jiřího Ovčáčka (2019) (relácia)
Takto to dopadá, když má nechráněný sex požární hydrant a vybrující model vagíny z Číny.
Terminátor: Temný osud (2019)
Nebyt Mackenzie Davis, bylo by to o hodne slabsi. Jako Terminatorovsky fanda davam 4*, ale jinak bych to ohodnil tak za 2,5*.