Recenzie (444)
Hamlet (2000)
Obyčejná televizní sračka... William Shakespeare se musí obracet v hrobě...
Great Balls of Fire! (1989)
Winona Ryderová byla prostě nádherná a je docela pochopitelné, že se do ní Dennis Quaid tak zamiloval...
Veľké nádeje (1998)
David Lean byl mnohem, mnohem lepší.. čím to, že mě to ani v nejmenším nepřekvapilo....
Park Gorkého (1983)
Velmi zajímavý a vydařený thriller s kouzelnou vedlejší roličkou soudního patologa pro Iana McDiarmida, k tomu ještě tradičně neselhávající William Hurt a zajímavě experimentální hudba Jamese Hornera.
60 sekúnd (2000)
Typická Bruckheimerovská slátanina... Na co příběh???? Hlavní je, že je to všechno svižně střižené, má to dementní tuctucáckou hudbu, jsou v tom rychlá auta, blonďatý Nicolas Cage a Angelina Jolie v hodně slabý chvilce...
Goldfinger (1964)
Jedna z nejlepších bondovek staré generace...
Bleskový muž (1996)
Sice zase Seagal.. ale rozhodně jeden z nejlepších...
Narušenie (1999)
I Winona stárne... :o(
Glory (1989)
Ed Zwick je prostě šikulka.. tedy spíš byl....
Lovci levov (1996)
Nový Jack Colton se jmenuje Charles Remington a pracuje jako pytl..., pardon Lovec lvů.... Film mě nadchnul a nemám slov!