Recenzie (79)
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Když oni vynechali tolik podstatných věcí z knihy… a představitel Alexe mi tam absolutně neseděl… a ti dva se k sobě vůbec nehodili…
Leo (2023)
Já bych tomu i dala ty tři hvězdy, ale jenom pokud by se ve filmu nezpívalo.
Dezertér - Série 2 (2023) (séria)
Skvělé, pokračujeme v jízdě a ještě jsem se i zasmála.
Nech svět světem (2023)
Tak tohle bylo hodně slabé.
Choco Milk Shake (2022) (seriál)
Přiznávám bez mučení, že tohle je asi moje nová slabost. To je tak miloučké, krátká jednohubka. A konečně se i v korejských BL už umí líbat!
Teheránske tabu (2017)
Ja bych to čekala ještě víc syrové. Čekala bych více konfrontace i mužských postav (v návaznosti třeba na tresty-věšenía a pasák) ženy mají bídu, to je jasné, ale tady mi chybělo odkrytí karet i těch mladých kluků.
Krev a zlato (2023)
SS westernovka? :D
Bad Buddy (2021) (seriál)
No tak tohle fakt ne. Celé mi to přišlo hrozně cringe (české slovo na to snad ani neexistuje), prvních asi šest dílů jsem se cítila hrozně trapné při sledování, pak se to malinko zlepšilo. Ale díly byly až zbytečně dlouhé, 11 díl jsem si zkrátila na 4,5 minuty a poslední tak na max. 10 minut. Jak se oba jmenovali na P tak jsem permanentně jméno toho jednoho furt zapomínala a právě ten klučina mi přišel úplně mimo, tak chce s tím druhým chodit a přitom furt odmítá na něj jen sáhnout. Přidávám * aspoň za GL v tomto BL, to mě moc potěšilo.
Lupin (2021) (seriál)
Byly tam dobře momenty, ale na druhou stranu… proč zase dělat navazující série. Nemůžou se na tom Netflixu naučit dělat jednosériové seriály? Beztak v pokračování dojde šťáva úplně, takže ne, děkuji.
Tiché dievčatko (2021)
Nádherný film.