Recenzie (1 572)
Barbaři - Série 1 (2020) (séria)
Nemám potrebu riešiť historickú (ne)presnosť, keďže pri seriáloch riešim niečo iné. Plus, ak by som chcel niečo historicky dokonalé, pustím si v telke dokument a nie seriál na Netflixe. Barbarians boli vo svojej podstate jedno veľké klišé a keďže udalosti v Teutoburgskom lese poznám (z dokumentov), vedel som čo sa bude diať v závere. Čiže celkovo tu nebolo nič prekvapivé. Napriek tomu ma to bavilo. Hlavný hrdina bol nejednoznačný a rozpoltený a jeho vzťah k barbarom ale aj Rímu mal zaujímavý vývoj. Ťažko sa s ním sympatizovalo. Na sympatie tu ale bola dvojica Folkwin a Thusnelda. Klobúk dole za to čo sa Nemcom podarilo natočiť a úprimne dúfam, že sa dočkáme aj nejakého pokračovania. 70% Netflix
Mike - Stravný lístok (2022) (epizóda)
V tejto epizóde je to pre zmenu mladý, blbý a naivný. Ale tento pád sa dal čakať a som zvedavý ako sa s tým Mike vysporiada. (teda viem ako, ale som zvedavý ako to spracujú) 80% Disney plus
Mike - Milenec (2022) (epizóda)
Mladý, blbý a zamilovaný. Vývoj bol jasný už na začiatku, ale malo to emóciu a stále to dokázalo celé dianie odľahčiť. Zatiaľ najlepší diel. 90% Disney plus
Temný prípad - Now Am Found (2019) (epizóda)
Všetko je vyriešené, ale žiadne šoky sa nekonali. Odhalenia sú predvídateľné a tak v istých momentoch už len čakáme kedy to doklapne do bodu o ktorom vieme, že určite nastane. Aj napriek tomu považujem finále za uspokojivé. 80% HBO MAX
Temný prípad - The Final Country (2019) (epizóda)
Získalo to tempo a už sa to s ničím príliš nepára. Cesta na finále je vydláždená takmer dokonale. 90% HBO MAX
Temný prípad - Hunters in the Dark (2019) (epizóda)
Vyšetruje sa už v troch líniách a niektoré veci začínajú dávať zmysel. Bezpečnosť policajnej stanice je ale otázna, keďže si tam bez problémov príde svedok a pokojne odpočúva za dverami. 80% HBO MAX
Princezná (2022)
Bola to blbosť. Ale neskutočne zábavná blbosť. Nič viac od rozprávkového Johna Wicka nečakajte. 60% Disney plus
Labková patrola vo filme (2021)
Svoju cieľovku si to nájde a ja ako dospelý som pri tom výraznejšie netrpel. Plus starosta Humdinger mi neskutočne pripomínal istého Igora M. 80% HBO MAX
Black Adam (2022)
Hovorí sa, že iba úplný idiot robí tú istú vec stále rovnako a čaká pri tom iný výsledok. No a potom je tu WB. Black Adam má jednu vec, ktorej nejde skoro nič vytknúť - Black Adam. The Rock je cool a to mu stačí. Hádže pohľady, ľudí, vtipy a je to ok. Všetko ostatné je minimálne rozpačité ak nie vyslovene zlé. Justice Society je nefunkčný a divne poskladaný tím. Jediná zaujímavá postava je Doctor Fate. Hawkman je na druhú stranu najhoršie zahraná, napísaná a spracovaná postava dekády. Ako celok je to veľmi nekonzistentné, keďže máte vedľa seba strašidelnú scénu ako z Kráľa Škorpióna 4 a následne niečo čo ako-tak spĺňa kritéria blockbusteru. Nie je to vyslovene zlý film, ale jediné čo si z neho zapamätáte je Black Adam, ktorý ničí a zabíja a ani pri tom nemrkne. PS: Amanda Waller opäť nesklamala ... Táto postava ničí DCEU, ak niečo také ešte existuje ... 60% Cinemax IMAX
Mike - Príšera (2022) (epizóda)
Hlavnou postavou tejto epizódy bol tréner Cus D´amato, ktorý vytvoril z chlapca monštrum, ktoré sa potom stalo svetovým šampiónom. Dianie je plynulé a baví ma to, takže som zvedavý ako seriál zvládne búrlivejšie obdobie v živote Mikea Tysona. 80% Disney plus