Recenzie (80)
Po prečítaní spáľte (2008)
Možná kdyby se nejednalo o Coeny, tak bych hvězdičku přidal, ale od nich bych čekal skutečně více. Film nenudí, ale to je tak asi vše.
Svatba na bitevním poli (2008)
Po projekci tohoto "filmu" bych šel nejraději na Polici dát trestní oznámení ... jenže ten ztracený čas už mi stejně nic nevrátí ...
O život (2007)
1 * za Palcáta & Palcáta a druhá ... tak to fakt nevím za co by mohla být .-)
Komediograf (2003) (seriál)
Je strašná škoda, že tvůrci raději neudělali záznam divadelního představení. Některé fóry v kontaktu s obecenstvem vyznívají přeci jen o něco méně trapněji ...
Takmer bez šance (1999)
... téměř bez šance dostat hvězdičku ... http://www.radio.cz/cz/clanek/85635
Medvídek (2007)
Jediný smysl vzniku tohoto filmu vidím v tom, že mohli filmaři navštívit Itálii, asi se jim tam v předešlém díle zalíbilo.
Fontána (2006)
Lhal bych kdybych tvrdil, že sem ten film pochopil, ale byl prostě skvělý :.)
Šedá zóna (2001)
Tak nesmyslné dialogy a nevěrohodné sitauce sem už dlouho neviděl. Nechápu jak je možné, že tak silné téma vyznívá tak nudně.
Osudový dotyk (2006)
Nádherný příklad toho, že jen skvělá myšlenka film nedělá. Nevím jestli by se člověk neměl oprostit od jedničky, jenže to prostě nejde.
Vysvobození (2003)
...přelézt ostnatý drát bez jediného poranění ruky budiž ... podhrabat se přes bulharskou hranici, no to už bylo trošku moc, ale po příchodu do Itálie se řídit pravidlem "Jdi na sever a dojdeš do Dánska" to už bylo na mě moc ... Možná, že šlo o zajímavý příběh, ale pokud mu člověk neuvěří tak prostě fungovat nemůže.