Recenzie (1 671)
Vlasy (1979)
Nemusím vůbec muzikály, ale tohle je asi jediný, který se mi opravdu líbil, a nepřišlo mi, že zpěv ruší film jako takový, ale dokonce do něj zapadá a patří.
Tajomstvo bratov MacCannovcov (2003)
Příběh, který využívá snad každé klišé filmů o "přátelství" které vzniklo tam kde by to nikdo nečekal. Film, který přesně ví, co na diváky funguje, co chtějí vidět a co je zaručeně dojme a bez ostychu jim to servíruje. Ale celkem příjemně to funguje a občas přesně mířenou replikou skvěle pobaví. Ale jenom občas.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Klasický (výborný) Burton, i když se to už místy opakuje, je to pořád velmi vtipné s atmosférou jak má být
Master & Commander: Odvrátená strana sveta (2003)
Čistá filmařina, žádné velké akce, jenom poctivý příběh, skvěle natočený i zahraný.
Konference ve Wannsee (2001) (TV film)
Skoro "dokument" o konečném schválení toho nejhoršího ve 20. století. Skupinka nacistických pohlavárů u dobrého vína a vybraných pochoutek řeší, jak nejefektivněji vyhladit židovský národ.
Zmätky v Arizone (1987)
Jeden z těch "slabších" od Coenů, ale pořád je tam dost momentů, kde se řádně pobavíte. První cca půlhodina je výborná, pak se to ale bohužel trochu rozplizne. 70%
Loutka (2002)
Příjemný film, který pobaví i dojme. Brody jako vždy skvělý.
Vítejte ve Švýcarsku (2004)
Komedie u které se absence humoru nahrazuje zvýšenou hladinou hluku při neustálých hádkách a rozepřích, které bohužel vůbec nejsou vtipné
Toy Story 2 (1999)
Ještě o kousek lepší a propracovanější než jednička
Toy Story - Boj hračiek (1995)
Film, který změnil význam slov animovaný film. První a hned vynikající kousek studia Pixar. Animace lidí a zvířat není ještě vůbec dokonalá, ale hračky a hlavně příběh jsou skvělé.