Recenzie (1 636)
Iveta - Smiem ďalej? (2023) (epizóda)
Více barev, více flitrů, více úlisného Ládi Štaidla. 50%
Stíny v mlze - Snadné cíle (2024) (epizóda)
Tentokrát zajímavý případ, i když pár logických děr se v něm našlo. Vedlejší Filipův příběh může jako spojka jednotlivých dílů fungovat. 60%
Fargo - The Useless Hand (2024) (epizóda)
Není čas, a hlavně ani chuť, na nějaké vyjedndávání - jde se do velkého finále, které promění ranč v pevnost. Gator už to neuvidí, Roy asi poprvé pochybuje, Munch si jede svoje. A Dot má nového, nečekaného spojence. 90%
Iveta - Episode 8 (2023) (epizóda)
Světlé momenty střídají těžké wtf scény. 50%
Na prahu války (2019)
Malé hrdinství v brutálním soukolí nacismu. Obyčejný sedlák se v osobní vzpouře postaví nacistické mašinérii, a Malick tento příbeh podává skvělým a speciálně poetickým způsobem. 80%
Sněžné bratrstvo (2023)
Výborný survival za základě známé události, o kterém už jeden film vznikl. A tenhle je snad ještě lepší. Byť dlouhý, stísněný omezeným prostorem, přesto napínavý v každé minutě. 80%
To se vysvětlí, soudruzi! - Lada Lazarová (2024) (epizóda)
Takže soudruzi, hlavně se nevysvětlilo, proč to bylo tak slabé, když na tomhle nápadu se dala postavit dobrá komedie. 40%
Nezanechať stopy (2021)
Velmi intenzivní se všudypřítomným pocitem až klaustrofobie z toho, jak režim utahuje šrouby, tlačí a vydírá každého, kdo se objeví na scéně. Komunismus je svinstvo, komunisti jsou svině! 90%
Stíny v mlze - Poslední naděje (2024) (epizóda)
Zručně natočeno, dobře zahráno, ale ta stavba příběhů a zápletek pouze průměrná. 50%
Iveta - Snáď nám to vyjde (2022) (epizóda)
První větší konflikty, nové postavy, a samozřejmě Petrova smrt. Dá se na to dívat, ale Iveta jako spící princezna se už začíná zajídat. Aspoň už začala chlastat :) 60%