Recenzie (450)
Odmäk (2022) (seriál)
Nie je to zlé, len sa to zle pozerá keď do krimi filmu sú vtiahnuté malé, bezbranné deti. A otázka, má sa matka malého dieťaťa, ktorá už nemá manžela pokračovať v profesii kriminalistky v prvej línii alebo zmeniť a venovať sa predovšetkým tomu najcennejšiemu čo má - dieťaťu ? Ako je to vo filme sa mi nepáči, dal som najprv 4* po tejto úvahe som zmenil na 2*.
Furioza (2020)
Vydržal som do polovice, je to chobotina
Posledná poprava (2021)
Nesplnilo to moje očakávania. Film pôsobí skôr ako rehabilitácia STASI sponzorovaná z ich spiacich Švajčiarskych účtov a bývalých členov, krorí prehodili kabáty na úspešných podnikateľov (ako u nás).Hovorí to čosi o praktikách STASI, ale už výber spolupracovníka sa mi zdá nereálny. Slušný človek, čistá minulosť, intelektuál, bez špeciálneho výcviku...nonsens. A potom úpadok, začalo to asi u všetkých alkoholom a tak aspoň na chvíľu vypustiť paru a potlačiť výčitky svedomia. Partnerské vzťahy zruinované, každodenná pretvárka. To mekýši nemôžu vydržať, miesto chladnokrvnosti a akcie vyplakať sa žene na pleci. Tak takto asi Erichovi STASI Genoßen nepracovali (a výsluch ako v rukavičkách), ten mal celú DDR pod palcom. Mohli to aspoň podmáznuť Udo Lindenbergerom - Sonderzug nach Pankow, nech sa lepšie pospomína na staré časy DDR. Dávam 1* za záver, to už bola čistá robota STASI. https://www.youtube.com/watch?v=b-NSfmhiTBg
Pętla (2020)
Tak takúto chobotinu by som od Vegu nečakal. Nedopozerané.
Most - Season 1 (2011) (séria)
Dobre vymyslené a preto som 1* pridal. Našťastie to rozoberá tému prisťahovalcov len mimimálne. Dáni sú v pohode, mal som tú česť s Dánskymi montážnikmi technologií. Spojenie "pije ako Dán" týchto potomkov Vikingov platí bezo zbytku, hlavne keď to má temer zadara na Slovensku. Ráno krvavé oči ale ide ako fretka, klobúk dole.
1883 (2021) (seriál)
Po 8 časti to vzdávam. Toto je western a dráma ? Videl niekto kto za túto presladenú limču dáva 5* klasický western ? Čistá propaganda ako všetky rasy USA krásne spolunažívajú (len Číňania a arabi tam nie sú, lebo momentálne nie sú IN). Rád by som si prečítal názor Clinta Eastwooda na túto capinu.
Cirkus Columbia (2010)
Miki Manojlovič zahrá asi všetko, je to pán herec. Len málo ho vidieť v negatívnych úlohách, ale i v tomto filme nakoniec koniec dobrý, všetko dobré. Tým samozrejme nemyslím bratovražednú vojnu Srbov a Chorvátov.
Jak jsem se zamilovala do gangstera (2022)
Súhlasím s komentárom ktorý tu už bol. V porovnaní s Jak zostałem gangsterem je zo prepadák.
Bad Blood (2017) (seriál)
V priebehu pár dní som videl 2 krimi seriály: Reacher, ktorý som zaradil do odpadu https://www.csfd.cz/film/1113878-reacher/prehled/ a Bad Blood za 5* Pre mňa je podstatný rozdiel dej ktorý sa nikdy nemohol reálne odohrať a je to len oblbovanie diváka (to je odpad) a príbeh ktorý sa reálne stal či už podľa skutočných udalostí alebo je vymyslený.
Berija, Stalinova stvůra (1994) (TV film)
Veľmi slabý dokument. Mimo iné Žukova neodstavil Berija ale Stalin z obavy jeho populárnosti. Obzvlášť zatýkanie Beriju práve Žukovom, tam malo byť vrátanie nasadenie Žukovovovi lojálnych vojsk do Moskvy. To vynieslo pologramotného Chruščova do vedenia ZSSR. Zopakoval to čo Stalin, Žukova odstavil.