Recenzie (382)
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Spíš slabší 3*, 4 hodiny si opravdu nedokážu představit.
Mokrina (2014)
Uff - jestli to správně chápu, tak tenhle film se u nás nedostal do kin. Ostuda. V žánru jsem asi nic moc lepšího dlouho neviděl. 4,5*
Divokosť v srdci (1990)
Nejprve jsme to asi po první třetině vzdali, ale když jsem to pustil podruhý, tak jsem se až do konce slušně bavil. Nevadilo by tomu ještě lehké prostříhání, ale pobavilo. ve výčtu žánrů mi chybí komedie :)
Vrah z povolania - Utrpenie sudcu Karla Vaša (2013)
Pěkná svině. Hvezdy za infohodnotu. Filmařsky standart.
Get On Up - Príbeh Jamesa Browna (2014)
Pokud jamese browna nemusite (myslim hudbu), tak nedoporucuji. Pokud ho muzete, tak se nudit nebudete, ale pripravte se na film vic hudebni, nez zivotopisny.
Donggam (2000)
Na mě už moc hřejivé a dlouhé, nejspíš špatně odhadnutá nálada.
Whiplash (2014)
Jen pro jistotu - chovat se k okolí jako hajzl (o to se týká obou hlavních rolí) není ok - ať už je cílem cokoliv. Cesta do pekel je dlážděna dobrými úmysly.
Pojedeme k moři (2014)
4 s prihlednutim k tomu ze je to prvotina.
Pod zemou (2014)
Ze začátku jsem už chtěl odsoudit a vypnout jako nějaký nepovedený pokus o low-end verzi šifry mistra di-capria, ale po chvíli se to slušně rozjelo a moc nezastavovalo až do konce. Musíme jít dál! Teď koukám, že je to můj 666 ohodnocený film - tak nevím jesli jsem to hodnocením nepodstřelil.
Fízli! (2013)
Hodně ujetá záležitost.