Recenzie (382)
Ida (2013)
Formálně asi dokonalé. Příběh sice silný, přesto u mně ani nadšení, ale ani nuda, a to i díky rozumné stopáži.
Attila Marcel (2013)
Při první písničce jsem si říkal - doufám sakra, že tohle nebude pravidlo, při druhé jsem si šel udělat čaj, ale zbytek byl dostatečně ujetý aby zaujal. Do kolen mě pak dostali doktorovi taxidermické pokusy a ladění zábradlí.
Mucha (1986)
Zub času se podepsal i na klasice, ale přesto jsem se stále bavil dobře, když už né výborně. Blitíčko pak vynikající.
Siedmy syn (2014)
Fantasy popcorn, rušený jen občasným vocumláváním. Dostal jsem přesně to co jsem očekával a to s dabingem a ve 3D, intoš ve mě si zalez do koutku a tam tiše plakal a já se tak mohl vesele bavit.
Equalizer (2014)
Dědula z hobbymarketu v sobě probudí (ne)tušený talent poté, co pasák zmlátí jeho oblíbenou štětku. V příštím díle prý bude pracovat ve Sparky's, a to bude teprve jízda!
Vesmírná loď Ascension (2014) (seriál)
Začátek velice slibný, ale totálně nevyužitý potenciál. Postupně se tvůrci na "Sci" vykašlou a výsledkem je šaškárna v SF kulisách. SPOIL WARNING! SPOIL WARNING! Zavřete 70 vědců a pár stovek lidí navíc do fake rakety a ve třetí generaci dostanete ošklivou jiskřící holku co ovládá telekinezi!? A tohle navíc někdo normální předpokládal. WTF?!
Princezná a pisár (2014) (TV film)
A ty dvě * jsou dárek k Vánocům. Obě
Stratený (2014) (seriál)
Po první sérii 89% ;)
Predestination (2014)
Výborný příběh. Směle film řadím po bok Interstellaru, i když rozdíl mezi nimy je jako mezi dobrým románem a povídkou. Velmi slušné 4*
Hranice stínu (2011) (seriál)
Velice slušná detektivka/thirller s dost konspirační zápletkou. Slušné 3*