Recenzie (381)
El desconocido (2015)
Škoda konce, ale i tak v poho oddechovka.
Perfektný deň (2015)
Nemuzu si pomoct, ale tohle u me nezafungovalo. Dokazal bych si uzit i takovy "odnikud nikam" film, ale nesmel bych si kazdych 10 minut rika, proc sakra nezapoji take mozek.
Johnny Mnemonic (1995)
Z ucty ke Gibsonovi a za vtipek v poslednich minutach 3* . Docela bych si precetl scenar - vzdyt Gibson je pan spisovatel.
Grimsby (2016)
Na film se nekoukejte pokud nemáte rádi - Cohena / Nechutnosti / Nekorektní humor. Dále doporučuji sledování ve skupině a intoxikován (vhodné budou substance založené na etanolu nebo THC).
Projekt minulosť (2015)
Ze ja blazen se nechal nachytat zdejsimi komentari, slibujicimi lepsi druhou polovinu a po vypnuti jsem tomu pred spanim dal druhou sanci. Nic takoveho - nenapadita kejda o teen (v kabatku prestarlych modelu) pro teen plna "cool" scen a product placementu.
Straight Outta Compton (2015)
Dvakrát puštěno, dvakrát vypnuto po dvaceti minutách. Cílovka != já.
Synchronicity (2015)
Zvládl jsem jen 15minut.
Aferim! (2015)
Dokoukáno natřikrát, a celkově se vydalo mimo mě.
Je vysoký muž šťastný? (2013)
Tentokrát bez hodnocení, protože jsem se nechytal (možná i proto, že bez titulků, ale možná taky ne) a dokument nedokoukal. Originální zpracování.
Nevěřící (2013)
Aby nedošlo k mýlce Krauss i Dawkins jsou super chlapíci, a za jejich snahu pomoct některým s "ateistickým comming-outem", případně je k němu přesvědčit, lze jen zatleskat (ač se to z českého pohledu může zdát bláznivé, skutečně přiznání k ateismu vede v některých částech světa ke společenské stigmatizaci a někde jde dokonce o život - přičemž se zdá, že situace je tím horší, čím větší moc v dané zemi církev má). Nicméně dokument se příliš nepovedl - mohl být mnohem lepší. V podstatě lze souhlasit s Gemini.