Recenzie (736)
Rana dáždnikom (1980)
Ztřeštěná,výborná a vtipná komedie potěší jako vždycky.
Žandár v New Yorku (1965)
Dobrá podívaná, prima sranda hlavně na té lodi a při učení se angličtiny. To jsou borci.
Grand restaurant pána Septima (1966)
Další z milých komedií. Opět ztřeštěný a chamtivý podnikatel,který chce mít vše a život mu zamíchá kartami a on musí najít prezidenta jisté země,který se ztratil při večeři v jeho podniku. A nastává jízda,kde o dobrou zápletku, humor, vtipný hlášky a omyly není opravdu nouze. Vynikající taky bylo,jak péroval ty svoje číšníky, při sebemenším přestupku je nahnal do zkušebny, a nacvičovali při tanci jak obsluhovat hosty. To byl mazec.
Fantomas sa hnevá (1965)
Komedie mého dětství. Prakticky první setkání s malým cholerickým,ale vtipným mužíkem. Jeho filmy jsou plné vtipu, převleků a překvapivých situací a zvratů. Moc se mi líbilo dobrodružství v Římě, charismatický Fandor a krásná Helena. Policejní packalové v čele se ztřeštěným Funesem.
Topiaci sa stebla chytá (1967)
Tak tahle komedie je opravdu vydařená. Jedna z nejlepších, co kdy natočil. Parádně to sviští od začátku do konce.
Senzačné prázdniny (1967)
Super letní komedie, vynikající hlášky, omyly,převleky,záměny. Malý cholerický dědek zase řádí se vší parádou. Fakt jsem se nasmála od začátku až do konce.
Žandár sa žení (1968)
Další z četnických komedií,která má grády.
Hibernatus (1969)
Dobrá komedie,kde hrají otec a syn Funésovi.
Žandár vo výslužbe (1970)
Vtipná komedie,plná převleků a omylů. Opět hláškující a do latě stavící všechny podřízené, včetně nadřízeného Gerbera náš malý vzteklý Cruchot.
Piti, piti, pá (1970)
Krásný vtipný a melodický film, nestárnoucí klasika, kterou mohu vidět znovu a znovu. K těmto filmům netřeba ani komentáře. Milý a nostalgický film mého dětství.