Recenzie (736)
Votrelec: Vzkriesenie (1997)
Asi nejslabší z Vetřelců,ale pořád super dílo od jiného režiséra. Koukatelný to bylo,ale předchozí byly o chloupek lepší. Ale jen o malý chloupeček.
Votrelec ³ (1992)
Trochu jiný díl Vetřelce od jiného režiséra. Líbil se mi stejně jako předchozí díly. Zvláštní zasazení děje na planetě s trestanci.
Votrelec 2 (1986)
Úžasný druhý díl tentokrát od Jamese Camerona. Opět pěkně zpracované a koukatelné dílo slavného režiséra.
Votrelec (1979)
Úžasný kultovní snímek od Ridleyho Scotta. Nejlepší sci-fi horor,který jsem kdy viděla. Vždycky se na Vetřelce a jeho pokračování ráda podívám, protože tohle dílo si zaslouží pozornost. Milovníci těhle věcí vzhůru do toho.
Vec (2011)
Co to bylo? Hnusná parodie na výborný a kultovní snímek z roku 1982. Nic než odpad. Fuj. Tohle nezachránily ani ty jejich vyhlášený trikový efekty. Drzost,takhle zprasit tak výbornou Věc.
Odvážna školáčka (1948)
Ráda jsem tuhle knížku četla jako dítě na prvním stupni ZŠ a ráda se podívala i na film. Ničím se mi neprotivil, líbil se mi i knížka, prostě dílo poplatné své době. Ale neublíží. Děti jsou v každé době stejné. Komu se to nelíbí, nemusí koukat.
Vlak do Pusanu (2016)
Hodně podařený zombie horor z Jižní Korei. Asiaté prostě horory umí udělat parádně, není nouze o efekty,lekačky, duchy, zombie a dobré příběhy.
Stanica Soul (2016)
Parádní. I kreslený zombie film se dá udělat hodně dobře. Podobné Vlaku do Pusanu. Nikdy jsem nedávala šanci těmto kresleným filmům,ale co jsem tenhle viděla, tak jsem hodně názor změnila. Dříve než dělat závěry, je lepší se na vlastní oči přesvědčit, zda to stojí zato a pak hodnotit.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Strašná ptákovina,ale pobavila.
Esmeralda (1997) (seriál)
Tohle je jediná telenovela, na kterou jsem se dívala od začátku do konce. Ráda se dívám i na reprízy. Nostalgie, dobří herci, příběh, za 5*. ať si říká každý kdo chce,co chce.