Recenzie (2 694)
Električka zvaná Túžba (1951)
Celou dobu jsem fandil Stanleymu, s takovou ženskou bych doma nechtěl mít ani den, měl ji vyhodit předníma dveřmi v okamžiku co přišla.
Plukovník Redl (1985)
Nejlepší díl trilogie, Brandauer by si zasloužil Oscara.
Prvý alebo druhý (2010)
Jedna hvězda za Reese.
Bobby Deerfield (1977)
Romantický film, který nemá s F1 vůbec nic společného.
Kabinet doktora Caligariho (1920)
Tak ten konec mě opravdu překvapil, to se nestane každý den aby vás film z roku 1920 dějově překvapil.
Senna (2010)
Neuvěřitelné záběry, kde je tvůrci vzali to nevím. Nádherně sestříháno a seřazeno, opravdu důstojný dokument o nejlpším pilotovi F1 všech dob. Asi nepotěší fanoušky Prosta.
Útek zo Sibíri (2010)
Peter Weir jen dokazuje, že filmy stále točit umí a měl by dostávat více příležitostí, Bál jsem se přílišné amerikanizace, ale ta se nekonala a hlavně Colin Farrell jako by se na Sibiři narodil.
Zrozen k vítězství (1971)
Tohle byl tak Céčkový film, naprosto bez jakéhokoliv uceleného děje a nějaké myšlenky.
Na cestě - Na cestě po Korsice (2011) (epizóda)
Řekne mi někdo proč se pánové vůbec neobtěžovali do překrásných Korsických hor???
Křivák (1961)
Proboha proč to bylo tak dlouhé, kdyby to režisér zkrátil tak na hodinku a pul, udělal by jenom dobře.