Recenzie (2 694)
Metropolis (1927)
Základní kámen sci-fi, který ani na minutu nenudí. Vizuální zpracování je na svou dobu úchvatné.
Stalag 17 (1953)
Válečné drama, kterému nic nechybí. WIlder prostě umí.
Marťanská kronika (1980) (seriál)
Za knihou to zaostalo tak o 200%, ale i tak se na to dá dívat.
Na cestě - Na cestě po Vrátné dolině (2011) (epizóda)
Hodnocení je silně ovlivněno tím, jak moc mám Vrátnou dolinu rád. Ale i tak moc pěkné.
Vzpomínky na lásku (2004)
Tímhle jsem se doslova protrápil, po půl hodině jsem si přál ať to skončí.
Skutočná guráž (2010)
Ušlo to, ale na verzi z roku 1969 to ani zdaleka nemá.
Byt (1960)
Tohle se Wilderovi povedlo, Lemmon je sympaťák, kterého musíte mít rádi.
Láska a smrt (1975)
Název filmu by měl být Trapnost a pokus o vtip.
Na cestě - Na cestě po Budapešti (2010) (epizóda)
Konečně podařený díl, moc pěkné.
Eso v rukávu (1951)
Nádherná obžaloba médií.