Recenzie (1 590)
Útek z Pretórie (2020)
Nic extra, ale ušlo to.
Ta druhá (2020)
Shlédnuto s rodinou při vínečku a to filmu pravděpodobně nahnalo nějaký ten extra kredit. Každopádně to byla moc vtipná komedie.
Nevinné beštie (2006)
Jako příběh je to velice zajímavé, ale film je to spíše slabší. Přímočarý děj a film není strašidelný. I když jsem vlastně ocenil onu záhadnost, kdy skoro až do konce nebylo jasné, zda jsou to lidé a nebo nadpřirozené bytosti.
Krotitelia duchov (2016)
Na úvod musím říci, že něco vtipné ve filmu skutečně bylo, ale to se snad podaří každému idiotu. Prostě jen další politicky korektní, nezajímavý a naprosto zpackaný remake velkofilmu. Nelíbí se mi jak zde tvůrci znásilnili nejen klasiku Krotitelů Duchů, ale také mého oblíbeného herce Chrise Hemswortha a udělali z něj natvrdlého ubohého ňoumu. Až se divím, že jsem film dokoukal do konce. Nicméně mi při sledování bylo místy trapně i za herce samotné. Jak se tohle vůbec mohlo dostat ven?
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Vše co se do teď odehrálo poctivě budovalo atmosféru a směřuje k tomuto mistrovské dílo. Za předpokladu, že člověk zná celý děj i okolních filmů z marveláckého vesmíru a zvládl si díky nim vybudovat vztah k jednotlivým postavám, si užije nevídanou podívanou po akční i emoční stránce. Abychom si rozuměli, film jsem stihnul shlédnout již potřetí a nadšení neupadá ani teď, ba naopak (a to se mi zatím stalo jen u pár filmů které bych spočítal na prstech). 100% jak vyšitých a teď už zbývá jen rozlousknout jak si povede Endgame.
Taká obyčajná rodinka (2009) (seriál)
Neuvěřitelné, Napřed se mi seriál docela líbil a viděl jsem +-10 celých episod. Pak mne začal seriál nudit a v televizi jsem se mu spíše vyhýbal a teď to ve finále přerostlo v naprostou nenávist k seriálu. Nemohu ho vystát a nejradši bych dal odpad i když si nejsem jistý, zda by to bylo fér. Hlavní postavy jsou neuvěřitelně nesympatické, snad jedině s výjimkou otce rodiny.
Znovu 20 (2015) (seriál)
Přiznávám, že moje hodnocení nemusí být úplně objektivní, jelikož jsem seriál jen několikrát zahlédl v televizi a vlastně nikdy nedokoukal celou episodu. Ale i tak se cítím způsobilý tento seriál, který je absolutně neschopný mne jakkoli zaujmout a přijde mi jako jakási ubožejší verze sexu ve městě ohodnotit.
Krutý a výjimečný (2014)
Obrovské překvapení. Námět je zcela jedinečný a způsob postupného poodhalování výborně zapadá do rovnice. Na konci dokonce ukápla i slzička. Bravo
Nebezpečné lži (2020)
Jakýsi černošský thriller a horor vůbec ne. Má to zajímavý nápad, ale nemá to žádné kouzlo a tak se jen velmi těžko dá soucítit s hlavními charaktery a nebo se do nich vžít. Napínavé to nebylo to nebylo snad skoro vůbec a vyvrcholení příběhu zůstalo také při nejlepším průměrné a tak nemohu hodnotit lépe než 40%
Walking Dead (2010) (seriál)
Já jsem velký fanoušek filmů se zombie tématikou, ale tohle mne teda nebavilo skoro vůbec. Lidé často odkazují na první sérii, jako to nejlepší ze seriálu a já musím říci, že jsem měl co dělat, abych se tím prokousal. Jistě není to špatné, ale na něco o čem se všude mluví, je to obrovské zklamání. Natahovaný příběh až hrůza, nudné dialogy a navíc to není skoro vůbec napínavé. 55% +-. PS: nehodlám v seriálu nadále pokračovat.