Posledné recenzie (216)
Halo - Cíl (2024) (epizóda)
Přesně takto má vypadat Halo, prostě pořádná akce a jen akce. Samozřejmě zase Master Chief neměl brnění za což musím dát o hvězdičku míň, ale jinak je to zatím nejlepší díl celého seriálu.
Dogville (2003)
Nechápu, tak velké hodnocení. Asi jsem viděl úplně jiný film než ostatní.
Hviezdna brána - Neviditeľný nepriateľ (1999) (epizóda)
Po prvé se setkáváme s rasou Reetov a s postavou Charlie, ale bohužel je to taky naposledy. Což je velká škoda.
Posledný denníček (10)
Dead by Daylight - Hellraiser
Konečně se do hry přidává legendární Pinhead.