Recenzie (52)
Alibi na mieru 2 (2023)
Párkrát som sa schuti zasmial. Taká nenáročná zábava, ale možno až príliš nenáročná.
Zbožňovaný (2021)
Ale priatelia, prečo tak prísne. Nie je to veľdielo, ale pobaviť sa dalo. Pár krát som sa zasmial, čo viac treba v sobotu večer. A trio Bartoška, Chýlková a Krónerová hrajú ako z partesu.
Stanica pre dvoch (1982)
Videl som to kedysi v osemdesiatkach, keď som úprimne neznášal všetko ruské. Neskoro večer a s titulkami. A potom som rozmýšľal, či to bolo fakt také dobré. Po mnohých rokoch som si to pozrel znovu a skonštatoval, že bolo. Výborný scenár, výborní herci, výborná réžia, výborný film.
Veľká svadba (2013)
Vzhľadom k obsadeniu som mal veľké očakávania a dostal som čosi ako televíznu komédiu od Poledňákovej. A to ešte s horším scenárom a menej vtipnú.
Adamove jablká (2005)
Nádherné podobenstvo o boji so zlom, v tomto prípade priamo s diablom, ktorý marí naše dobré predsavzatia. A kopa obľúbených hercov a obľúbený režisér k tomu. Čo viac si priať.
Továreň na sny (2019)
Taký milý film, aj kopa nelogickostí, aj naivity, ale romantiky nikdy nie je dosť :) Dva krát to asi netreba vidieť, ale na jedno populudnie príjemne strávený čas.
Paríž-Manhattan (2012)
Woody Allen, ktorý nie je Woody Allen, ale je takmer rovnako dobrý. Ak by ste nevedeli, stavili by ste malíček ľavej ruky, že je to Woody. Zvlášť, keď si tam na konci aj zahral. Asi aj on cítil, že je ho to hodné.
Cesta za láskou (2018)
Inšpirácia WoodyAllenom zjavná, chcelo by sa povedať až vykrádanie. Lenže, zatiaľ čo u Woodyho sú dialógy vtipné a duchaplné, tu sú rádobyvtipné a rádobyduchaplné, plné prázdnych floskúl. Holt, keď dvaja robia to isté, nie je to to isté. Bieda.
Do Ríma s láskou (2012)
Celkom nerozumiem mnohým komentárom, ale ako verný priaznivec Woodyho, som veľmi spokojný. Proste starý dobrý Woody, so spústou absurdných situácií, humorom. Autor sa vrátil ku koreňom a urobil dobre.
Emigranti (2021)
Krásna kamera, výprava, hudba. Mám rád severské filmy, málokedy, ak vôbec niekedy, sklamú.