Recenzie (20)
Úsvit (2023)
Na československý film je to odvážné téma, za mě dobre zpracované.
Skoro normální rodina (2023) (seriál)
Dlouhé tak akorát, nenudila jsem se, konec není úplně očekávaný.
Tri zlaté dukáty (2023) (TV film)
Celkem nuda, nic překvapivého, předvídatelné.
Doktor Spánok (2019)
Napínavé a strašidelné, dobře udělané. Osvícení bylo o chlup lepší
Kľúč svätého Petra (2023) (TV film)
Celkem promyšlená pohádka, jedna z lepších. I pár vtipných okamžiků by se našlo.
To (2017)
Od knížky odlišné, ale když To budu hodnotit jakožto film samotný, tak hodně dobré. Zatáhne do děje, napínavé, pěkně udělané. Klaun opravdu děsivý :-)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
J. J. Abrams, dobrá práce! Chci ještě! Skvělý díl.
N.H 10 (2015)
Netušila jsem, co od indického thrilleru čekat a docela překvapil. Na jednu stranu koukatelný film, na druhou se z toho Indie vytrácela. I když, tanec a zpěv do thrilleru moc nepatří :-) Zápletka dobrá, dvě hodiny utekly rychle, vyvražďování mohlo být trochu méně, ale budiž.
Mission: Impossible 5 (2015)
Pro mě snad nej díl ze série MI. Vtipné vsuvky, ani jsem nečekala, že se zasměju. Děj utíkal, nenudila jsem se, dobré to bylo :-)
Malý Pán (2015)
Nevěděla jsem, co od tohoto loutkového filmu čekat, ale docela mile překvapil. Pro děti je super, pro dospělé... ne každý má rád loutky a tohle zpracování zkousne. Pěkné zpracování, vymakané detaily, tvůrci mají můj obdiv, že se do něčeho takového vůbec pustili. Pár mínusů bych našla, ale pozitiva převažují. A hudba se Milanu Caisovi povedla.