Recenzie (22)
Pani Harrisová ide do Paríža (2022)
Krásný a laskavý příběh o snu a krásných šatech.
Kabinet kuriozit Guillerma Del Tora - Šum křídel (2022) (epizóda)
Za mě nejlepší díl z celé série. Kdo má rád atmosféru starých domů a nějakého toho ducha, tak bude určitě spokojený. Poprvé jsem měl pocit, že koukám na něco co se blíží hororu.
Panstvo Downton: Nová éra (2022)
Konečně jsme se dočkali a po delším odkladu k nám zamířil tento krásný filmový dárek. V době sužované coronou a teď i válkou to je více než třeba. Panství Downton: Nová éra u mě jako velkého fanouška seriálu naprosto zabodovalo a během promítání se u mě vystřídaly snad všechny emoce, které může plátno na diváka přenést. Jsem moc rád, že jsem mohl opět vidět mé oblíbené postavy a přeji si, abych je alespoň ještě v jednom pokračování mohl tady na ČSFD ohodnotit. :-) Děkuji!
Ulička nočných môr (2021)
Ulička přízraků je šibalsky dobrá. Stísněná, v některých částech velmi studená, ale hlavně falešná.
Utažení (2020)
Příběh natočený podle knižní předlohy Utažení šroubu.... No, okopírovaný seriál Sídlo Bly Manor. Nebylo to tak špatné, ale nad koncem jsem musel přemýšlet a nakonec jsem ho snad i pochopil. Velké plus je krásný dům.
Po prečítaní spáľte (2008)
Já nevím, komedie to pro mě nebyla a bohužel jsem měl chuť na komedii.... Asi někdy zkusím znovu....
Letuška 1. triedy (2003)
Pohádka pro dospělé s dobrým koncem. Na vypnutí ideální.
Marrowbone (2017)
Po dlouhé době parádní film, kdy jsem byl několikrát mile překvapen. Snímek postupně buduje atmosféru a ta je opravdu hustá, že by se dala krájet. Doporučuji.
Babycall (2011)
Velká nuda, nesmysl. A ty její strašný pohledy.....
Haunt (2019)
Tohle mě opravdu bavilo. ☺️ S hlavní hrdinkou jsem prožíval celý film s napětím, co přijde dál.