Recenzie (8 041)
Arthur 2: Na mizine (1988)
Nie je to tak dobré ako predchádzajúce dielo, ale stále vás to pobaví. 5/10
Arthur (1981)
Príbeh je nadčasový, bohatý muž, ktorý nie je v kontakte s tým, na čom v živote skutočne záleží. Táto cesta je skvelou zábavou hlavne preto, že Moore je neúprosne zábavný. 6/10
Milujem problémy (1994)
Bezmyšlienková zábava, romanca hašterivých novinárov. Toto sa dá jednoznačne označiť ako „švihnutie“ 5/10
Moja veľká indická svadba (2004)
Mne táto verzia vôbec nesadla. 1/10
Bojové nasazení (1986)
Dobrý film, koho zaujíma, či nie je stopercentne realistický. Hlavne je že vás bude baviť. 7/10
Lupiči tiel (1993)
Vzrušujúci thriller, ktorý sa z časti dá porovnávať s klasickým originálom Dona Siegela z roku 1956. 6/10
Rozparovač (1997) (TV film)
Prekvapivo dobré pre film vyrobený pre televíziu. Je to zaujímavý fiktívný príbeh. 6/10
Blízko smrti: Zázrak na horách (2000) (TV film)
Zlé napísany scenár, prevažne drevené hranie, málo napätia, absolútne predvídateľné ... čo viac musím povedať. 1/10
Otčím III (1992) (TV film)
Zbytočné tretie pokračovanie a k tomu je odborne prevedené. Terry O'Quinn filmu veľmi chýba bez neho to vôbec nefunguje. 4/10
Otčím 2 (1989)
Veľmi slušne pokračovanie. Vôbec nestráca na napätí a stále je to desivé. 7/10